پرش لینک ها

بررسی کامل وضعیت و ابزارهای رنک مث

وضعیت و ابزارهای رنک مث

وضعیت و ابزارهای رنک مث؛ در این مقاله قصد داریم در مورد برخی از ویژگی های کمتر شناخته شده طراحی سایت، Rank Math—Status and Tools صحبت کنیم. هر دوی این‌ها همیشه بخشی از Rank Math طراحی سایت شرکتی بودند، اما از آنجایی که روزانه به‌عنوان ابزارهای دیگر Rank Math مورد استفاده قرار نمی‌گیرن، زیاد مورد بحث قرار نمی‌گیرند. بهتر است بدانید که این موارد در طراحی سایت در زنجان و هر استان دیگری می تواند بسیار کمک کننده باشد. همراه تیم حرفه ای جرگه باشید!

حتی اگر به ندرت نیاز به استفاده از Status and Tools در Rank Math داشته باشید، یادگیری در مورد این گزینه ها ضرری نداره. چه کسی می دونه، ممکن هست با یک موقعیت بحرانی روبرو شوید که در آن لازم هست از برخی از ویژگی هایی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد استفاده کنید. در آن زمان، صرف چند دقیقه برای یادگیری این ویژگی‌ها مانند یک سرمایه‌گذاری عاقلانه به نظر می‌رسه. با این گفته، اجازه بدید بخش وضعیت و ابزار رتبه رنک مث رو مورد بحث قرار دهیم.

برای رسیدن به بخش وضعیت و ابزار، باید از منوی Rank Math استفاده کنید. ماوس را روی آن ببرید و ورودی منوی Status and Tools را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

منوی Status and Tools رنک مث
منوی Status and Tools رنک مث

به صفحه وضعیت و ابزارها خواهید رسید که چیزی شبیه به این خواهد بود.

منو رنک مث
منو رنک مث

اجازه دهید هر یک از منو ها در اینجا را یک به یک مورد بحث قرار دهیم.

1 کنترل نسخه

Version Control شامل ویژگی‌هایی است که به شما امکان رو میده به نسخه خاصی از Rank Math برگردید، به ویژگی‌های بتا دسترسی داشته باشید و به‌روزرسانی‌های خودکار رو فعال کنید. در اصل، شامل همه چیزهایی است که به نسخه Rank Math در وب‌سایت خود استفاده می‌کنید. ما یک راهنمای اختصاصی برای استفاده از کنترل نسخه داریم.

2 ابزار پایگاه داده

اجازه بدید با کلیک بر روی دکمه Database Tools از منو های موجود، به بخش Database Tools برویم.

Database Tools رنک مث
Database Tools رنک مث

شما باید به بخش Database Tools برسید که چیزی شبیه به این هست.

منو دیتا بیس رنک مث
منو دیتا بیس رنک مث

قبل از توضیح هر یک از گزینه ها، اجازه دهید نیاز به ابزار پایگاه داده رو توضیح بدیم. سناریوهای زیادی وجود داره که می خواید یک یا چند تن از تنظیمات Rank Math رو بازنشانی کنید. تغییرات عمده وب سایت، تغییرات معماری، یا سازماندهی مجدد محتوا تنها برخی از سناریوهایی هستن که می خواید یک یا چند تنظیمات را پاک یا بازنشانی کنید.

اکنون، ممکن هست فکر کنید که اکثر تنظیمات Rank Math گزینه هایی برای پاک کردن داده ها به تنهایی دارن، مانند مانیتور 404، جایی که می تونید تمام خطاهای 404 رو حذف کنید. در حالی که این درست هست که شما می تونید داده ها را از تعدادی از تنظیمات خود حذف کنید، Rank Math همچنان برخی از داده های داخلی رو برای ثبت و تشخیص حفظ می کنه. پس پاک کردن کامل نیست. در بیشتر موارد، شما نباید تغییری رو احساس کنید، اما اگر تغییرات بزرگی ایجاد کرده اید، به خصوص اگر برخی از عملکردها را به صورت سفارشی کدگذاری کرده اید، برای شروع باید یک صفحه تمیز داشته باشید. این همان جایی است که ابزارهای پایگاه داده وارد می شوند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که کنترل بیشتری بر روی داده های Rank Math به شما بدهند و به شما امکان می دهند داده ها را از تعدادی از ویژگی ها به طور کامل پاک کنید.

اکنون که متوجه شدید، اجازه بدید هر یک از گزینه ها را به طور خلاصه توضیح دهیم.

داده های تجزیه و تحلیل جستجوگرها

قبلاً می‌دانید که Rank Math یک ابزار تجزیه و تحلیل سئو بسیار قدرتمند داره و می‌تونید همه چیز رو در KB اختصاصی اون بخوانید.

برای پیگیری پیشرفت های سئوی خود، برخی از داده های تاریخی شما توسط Rank Math ذخیره می شه. اگه سناریویی پیش اومد که بخواهید آن اطلاعات را حذف کنید، می توانید با استفاده از این گزینه این کار را انجام دهید.

برای حذف داده ها، کافی است روی دکمه Clear SEO Analysis کلیک کنید. اگر نمی توانید این گزینه را ببینید، مطمئن شوید که ماژول SEO Analysis Rank Math را فعال کرده اید.

داده های تجزیه و تحلیل جستجوگرها
داده های تجزیه و تحلیل جستجوگرها

حذف Rank Math Transients

برای درک این گزینه، ابتدا باید بفهمید که Transients چیست. Transients یک گزینه ذخیره سازی داده در داخل وردپرس هست و برای ذخیره اطلاعاتی که بازیابی آنها زمان زیادی نیاز داره استفاده می شه.

از آنجایی که Rank Math اطلاعات زیادی را در مورد وب سایت شما در داخل پست ها واکشی می کند، برای تجزیه و تحلیل SEO، تغییر مسیر، 404s و همه گزینه های دیگر، از Transients برای واکشی بسیاری از این اطلاعات و ذخیره سازی موثر آن ها بدون افزایش بار سرور استفاده می کند. . Rank Math این کار را با استفاده از API گذرا وردپرس انجام می دهد که مدیریت آن را نیز آسان می کند.

مزیت گذرا نسبت به سایر روش های کش این است که خود به خود منقضی می شود. با هر رکورد گذرا، همچنین یک رکورد از زمان انقضای گذرا وجود دارد که ذخیره سازی آن را نیز کارآمد می کند.

اما، برخی از سناریوهای نادر وجود دارد، به عنوان مثال، زمانی که کل معماری یا محتوای وب سایت شما تغییر می کند، که در آن تعداد گذرا می تواند بسیار زیاد شه. بیشتر اوقات، وردپرس و رنک مث می تونن این مشکل رو حل کنن، اما اگه مشکلی دارید، می تونید از این گزینه برای پاک کردن تمام موارد گذرا ایجاد شده توسط Rank Math استفاده کنید.

برای انجام این کار، به سادگی روی دکمه Remove Transients کلیک کنید.

حذف Rank Math Transients
حذف Rank Math Transients

و تمام موارد Transients پاک خواهند شد. به یاد داشته باشید، زمانی که موارد Transients خودتون رو پاک می کنید، ناحیه مدیریت وب سایت شما ممکن است برای مدتی به کندی کار کند زیرا کش Transients از ابتدا بازسازی می شود.

پاکسازی کش تجزیه و تحلیل

Rank Math 1.0.50+ دارای گزینه ای برای نمایش Analytics در داخل داشبورد وردپرس شماست. اگر آن ویژگی به درستی کار نمی کنه، برای وب سایت شما بیش از حد بزرگ می شه، یا اگر داده ها اعداد اریب را نشان می دهند، از این گزینه برای پاک کردن کش Analytics و شروع مجدد استفاده کنید. Purge Analytics Cache تنها در صورتی نشان داده می شود که ماژول Analytics را در وب سایت خود فعال کرده باشید.

پاکسازی کش تجزیه و تحلیل
پاکسازی کش تجزیه و تحلیل

نمایه بازسازی برای Analytics

اگر برخی از پست‌ها/صفحه‌ها را در داده‌های Analytics گم کرده‌اید یا اعداد صحیح نیستند، از این گزینه برای بازسازی فهرست و دریافت اطلاعات دقیق‌تر از حساب Google Analytics خود استفاده کنید.

نمایه بازسازی برای Analytics
نمایه بازسازی برای Analytics

پاک کردن گزارش مانیتور 404

Rank Math دارای یک مانیتور قدرتمند 404 داخلی ست که به شما امکان می دهد خطاهای 404 وب سایت خود را به راحتی ضبط کرده و مدیریت کنید.

مانیتور 404 نه تنها خطاهای 404 وب سایت شما رو ثبت می کنه، بلکه به شما امکان میده پس از رفع خطاهای جداگانه، آنها رو حذف کنید. اگر خطا دوباره ظاهر شود، یک بار دیگر ضبط می شود و به عنوان یک خطای تازه نشان داده می شه. از آنجایی که می تونید خطاهای فردی رو حذف کنید، چرا یک گزینه اختصاصی برای حذف کل لاگ 404 وجود داره؟

دلیل آن ساده است. هنگامی که وب سایت خودتون به روز می کنید، به طور تصادفی می تونید تغییراتی ایجاد کنید که URL های شما رو “شکستن یا breaks” می کنده، که به نوبه خود می تواند باعث هزاران یا حتی میلیون ها خطا 404 بشه (بسته به وب سایت شما و ترافیکی که دریافت می کنه). در دریای خطاها، چگونه خطاهای واقعی را از همه خطاهای دیگر متمایز کنیم؟ در واقع، شما نمی تونید، و منطقی تر هست که گزارش خطای 404 رو پاک کنید و دوباره شروع به ضبط خطا کنید. البته، ممکن است سناریوهای دیگری نیز وجود داشته باشه که این گزینه ممکن هست مفید باشه، اما این همان چیزی است که به راحتی قابل توضیح هست.

برای حذف گزارش خطای 404، روی دکمه Clear 404 Log کلیک کنید.

پاک کردن گزارش مانیتور 404
پاک کردن گزارش مانیتور 404

 جداول پایگاه داده گمشده را دوباره ایجاد کنید

با گذشت زمان، حجم پایگاه داده شما افزایش پیدا میکنه. در صورتی که هنگام تلاش برای تمیز کردن پایگاه داده، اگر تصادفاً هر جدول پایگاه داده ای را که از Rank Math استفاده می کند حذف کنید، برخی از توابع Rank Math آنطور که انتظار میره کار نمی کنن و ممکن هست خطاهای پایگاه داده رو در وب سایت خود مشاهده کنید.

در این صورت، دکمه Re-create Tables رو انتخاب کنید و Rank Math به طور خودکار هر جدول پایگاه داده گم شده رو ایجاد می کنه.

 جداول پایگاه داده گمشده را دوباره ایجاد کنید
جداول پایگاه داده گمشده را دوباره ایجاد کنید

ایجاد طرحواره ویدیویی برای پست ها/صفحه های قدیمی

اگر ویژگی Autodetect Video Rank Math را پیکربندی کرده باشید و ماژول Schema رو نیز فعال کرده باشید، Rank Math به طور خودکار ویدیوها را در پست ها و صفحات شما شناسایی می کنه و طرحواره ویدیو را ایجاد می کنه.

اما در مورد پست‌های موجود شما که شامل ویدیو می‌شود، چطور؟

ایجاد طرح‌واره ویدیویی برای پست‌ها/صفحه‌های قدیمی در زیر ابزار پایگاه داده به شما کمک می‌کنه. بر روی دکمه Generate کلیک کنید و از شما برای تایید خواسته می شود. روی Ok کلیک کنید.

ایجاد طرحواره ویدیویی برای پست ها/صفحه های قدیمی
ایجاد طرحواره ویدیویی برای پست ها/صفحه های قدیمی

اکنون Rank Math شروع به جستجوی ویدیوها و ایجاد طرحواره ویدیویی برای انواع پست‌هایی که پیکربندی کرده‌اید می‌کنه، و پس از تکمیل فرآیند، یک پیام موفقیت آمیز خواهید دید.

اصلاح مجموعه جدول تجزیه و تحلیل

اگر از Rank Math Analytics استفاده می کنید، ممکن هست با موقعیتی مواجه شوید که جداول یا ستون های پایگاه داده Analytics با یکدیگر مطابقت نداشته باشند و ممکن است منجر به خطاهای پایگاه داده شود.

این ابزار دقیقا برای رفع این مشکل ایجاد شده است. روی دکمه Fix Collations کلیک کنید و فوراً ابزار شروع به بررسی هر گونه ترکیب پایگاه داده و رفع آنها می کند.

توجه: این گزینه تنها در صورتی در دسترس خواهد بود که ماژول Analytics را در Rank Math فعال کرده باشید.

اصلاح مجموعه جدول تجزیه و تحلیل
اصلاح مجموعه جدول تجزیه و تحلیل

مبدل بلاک Yoast

وقتی از Yoast به Rank Math می روید، تمام داده های شما با استفاده از گزینه import وارد می شه. شما این گزینه رو خواهید داشت که Yoast Blocks خود رو نیز وارد کنید.

در صورتی که بلوک‌های خود رو قبلا وارد نکرده‌اید، می‌تونید از این گزینه در زیر ابزار پایگاه داده استفاده کنید. وقتی روی دکمه Convert Blocks کلیک می‌کنید، Rank Math بلوک‌های پرسش‌های متداول و HowTo ایجاد شده توسط Yoast را به بلوک‌های Rank Math تبدیل می‌کنه.

توجه: این گزینه تنها در صورتی که وب سایت شما دارای بلوک های Yoast موجود باشه، در قسمت Database Tools موجود خواهد بود.

مبدل بلاک Yoast
مبدل بلاک Yoast

حذف داده های پیوندهای داخلی

رنک مث دارای بسیاری از ویژگی های فوق العاده در اطراف لینک های داخلی است. Rank Math نه تنها می‌تواند محتوای شما را تجزیه و تحلیل کند و مناسب‌ترین لینک‌های داخلی را پیشنهاد کند، بلکه می‌تواند تعداد لینک‌های داخلی که هر پست ایجاد و دریافت می‌کند را نیز پیگیری کند. این اطلاعات برای دادن امتیاز سئو به پست های شما استفاده می شود که اگر می خواهید محتوای بهینه شده برای سئو ایجاد کنید، برای بهینه سازی آن بسیار مهم است.

همانطور که انتظار می رفت، Rank Math بسیاری از این اطلاعات را در حافظه پنهان ذخیره می کند تا از بار اضافی روی سرور شما جلوگیری کند. اما، اگر تغییرات عمده ای در معماری وب سایت خود ایجاد کنید، ممکن است پاک کردن کش با استفاده از این گزینه کارآمد باشد.

کمی شفاف سازی حتی اگر روی دکمه کنار گزینه “حذف لینک های داخلی” نوشته شده باشد، این گزینه لینک های داخلی شما را حذف نمی کند. در عوض، این فقط ابرداده پیوندهای داخلی را که Rank Math گرفته است حذف می کند.

برای حذف داده ها، روی دکمه Delete Internal Links کلیک کنید و در صورتی که نمی توانید این ابزار پایگاه داده را پیدا کنید، مطمئن شوید که ماژول Link Counter را در Rank Math فعال کرده اید.

حذف داده های پیوندهای داخلی
حذف داده های پیوندهای داخلی

حذف Redirection

اگر وب سایت شما دارای خطای 404 بود، احتمالاً از Redirection Manager ساخته شده در Rank Math استفاده کردید. این ابزار قدرتمندی ست که به شما امکان میده تغییر مسیرها رو ایجاد، ویرایش، فعال، غیرفعال یا حذف کنید.

اگرچه Redirect Manager یک گزینه داخلی برای حذف ریدایرکت هایی که ایجاد می کنید داره، این فرآیند چند مرحله رو طی می کنه. ابتدا ریدایرکت ها به سطل زباله می روند، سپس باید آنها را از سطل زباله حذف کنید تا به طور کامل از بین بروند.

در بسیاری از موارد، این چیزی نیست که شما نیاز دارید. به عنوان مثال، اگه کل ساختار وب سایت خودتون رو تغییر دهید، پاک کردن تمام تغییر مسیرها از وب سایت خود، از جمله ابرداده، انتخاب عاقلانه ای است. برای رسیدن به آن می توانید از این گزینه استفاده کنید.

اگر و زمانی که از این گزینه استفاده می کنید، همه تغییر مسیرهایی که ایجاد کرده اید به همراه ابرداده آنها برای همیشه حذف می شوند. این رفتار با همه گزینه‌های دیگری که در مورد آن صحبت کردیم متفاوت است، زیرا داده‌های واقعی را حذف می‌کند، نه فقط ابرداده‌ها. با توجه ادامه بدهید.

برای حذف تغییر مسیرها، روی دکمه Delete Redirections کلیک کنید.

حذف Redirection 
حذف Redirection

داده Schema اسکیما های قدیمی را حذف کنید

زمانی که گوگل برای اولین بار شروع به استفاده از داده های ساخت یافته در جستجوی گوگل کرد، این یک پیاده سازی ابتدایی بود. شما معمولا فقط یک نوع طرحواره در یک صفحه داشتید. اما، همانطور که Schema تکامل یافت، این تغییر کرده است.

در حال حاضر، وجود 2،3 یا بیشتر نوع طرحواره در یک صفحه، غیرمعمول نیست. برای مثال، رستورانی که خدمات تحویل غذا را انجام می دهد، ممکن است طرحواره رستوران، طرحواره خدمات، بخش بازبینی و طرحواره کسب و کار محلی را در هر صفحه داشته باشه. در حالی که گوگل هیچ مشکلی در درک تمام طرحواره در صفحه ندارد، این باعث ایجاد یک مشکل جدید می شود.

سلسله مراتب

می بینید، داشتن تعداد زیادی Schema در صفحه گاهی اوقات می تونه گیج کننده باشه. اجازه دهید مثالی بزنیم. یک صفحه برای یک دستور غذای ساده می‌تواند یک طرح‌واره دستور غذا، یک طرح‌واره ویدیویی، یک طرح‌واره Breadcrumb و یک طرح بازبینی داشته باشد. در این صورت، آیا گوگل باید فرض کند که این در درجه اول یک صفحه ویدیویی با دستور پخت است یا برعکس؟ دانستن پاسخ صحیح مهم هست، زیرا می تونه به گوگل کمک کنه تا بفهمه صفحات خاصی باید در کدام نتایج نمایش داده شوند.

برای مقابله با این مشکل، گوگل شروع به پشتیبانی از Schema تو در تو کرد که به معنای اجرای سلسله مراتبی Schema در صفحه ست. این امر فضای کمی برای تخیل باقی می گذاره، که تضمین می کنه که صفحات شما برای پرس و جوهای مناسب تأثیرگذاری خواهند داشت. توجه به این نکته مهم است که در حال حاضر گوگل با هر پیاده سازی خوب عمل می کنه. بنابراین، اگر Schema را به روش قدیمی پیاده‌سازی کرده‌اید، هنوز هم خوب هست. می‌تونید اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع در اسناد Google بخوانید.

این برای شما چه معنایی دارد؟

در اوایل که Schema را در Rank Math معرفی کردیم، اون رو به روش قدیمی نیز انجام می دادیم. اما اکنون، ما به طرحواره تودرتو/درختی منتقل شده‌ایم.

نسخه Rank Math بعد از 1.0.48 به طور خودکار وب سایت شما را به نوع Schema جدید منتقل می کنه. بنابراین، لازم نیست کاری برای آماده سازی انجام دهید.

اما، با میلیون‌ها متغیر، برخی از وب‌سایت‌ها ممکن هست با مشکل Schema در صفحات قدیمی مواجه بشوند و ممکن هست نیاز به حذف داده‌های قدیمی Schema داشته باشند.

بنابراین ما این گزینه را برای حذف داده های قدیمی Schema در صورت وجود داریم. استفاده از این گزینه ساده ست. اما این فرآیند برگشت ناپذیر هست و ابرداده با پیشوند rank_math_snippet به طور کامل حذف خواهد شد. بنابراین فقط در صورتی از آن استفاده کنید که با مشکلاتی روبرو هستید یا با دستور کارکنان پشتیبانی ما، روی دکمه حذف در صفحه کلیک کنید. یک کادر تایید رو روی صفحه خواهید دید. برای تأیید و شروع فرآیند حذف، روی «OK» کلیک کنید.

حذف داده اسکیما های قدیمی
حذف داده اسکیما های قدیمی

کاربران طولانی مدت Rank Math متوجه می شوند که الگوریتم های رتبه بندی SEO Rank Math در طول دوره بهبود یافته. در این موارد، امتیاز SEO که در صفحه پست‌ها برای پست‌های قدیمی شما نشان داده می‌شه، ممکن هست بازتاب واقعی امتیاز سئوی فعلی نباشه و تنها زمانی که پست رو باز کنید و به Rank Math اجازه دهید الگوریتم امتیازدهی رو اجرا کنه، ممکن هست آنها را کشف کنید.

همچنین ممکن است موارد دیگری مانند انتقال به SEO Rank Math از سایر افزونه‌های SEO وجود داشته باشه که در آن کلمه کلیدی تمرکز مستقیماً از افزونه SEO دیگر وارد شده. Rank Math هرگز الگوریتم امتیازدهی رو برای این پست ها اجرا نمی کرد و در عوض N/A را نمایش می داد.

این ابزار پایگاه داده به شما کمک می کند تا با محاسبه مجدد امتیاز SEO برای همه پست های منتشر شده خود که در آن کلمه کلیدی تمرکز تنظیم شده است، این مشکلات را حل کنید.

برای استفاده از این ابزار کافی است روی گزینه Recalculate Scores کلیک کنید.

به روز رسانی نمرات SEO
به روز رسانی نمرات SEO

اکنون، یک پنجره پاپاپ باز می شود و Rank Math شروع به محاسبه مجدد نمرات SEO برای پست های منتشر شده شما می کنه که در آن کلمه کلیدی تمرکز تنظیم شده.

افزایش نمره سئو
افزایش نمره سئو

توجه: این فرآیند بسته به تعداد پست های وب سایت شما مدتی طول می کشد. ما از شما درخواست می کنیم مرورگر را تا پایان فرآیند باز نگه دارید.

پس از انجام، یک پیام موفقیت آمیز مانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد.

نمره سئو
نمره سئو

 لغو فرآیند ویرایش انبوه هوش مصنوعی

هوش مصنوعی محتوا شما را قادر می سازد متا تگ های SEO را برای پست های خود به صورت انبوه ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که پست ها را انتخاب کرده و یکی از گزینه های تولید انبوه متا تگ SEO را انتخاب کنید. پس از شروع فرآیند، اعلانی را مشاهده خواهید کرد و بسته به تعداد پست‌های انتخابی، تکمیل آن چند دقیقه طول می‌کشد.

گاهی اوقات، این فرآیند ویرایش انبوه ممکن است متوقف شود و شما را از استفاده از سایر ویژگی های ویرایش انبوه Rank Math باز دارد.

این ابزار پایگاه داده با پایان دادن به فرآیند ویرایش انبوه در حال انجام به شما کمک می کند مشکل را حل کنید. برای استفاده از این ابزار، کافی است روی گزینه Terminate کلیک کنید، و هرگونه تغییر در متا تگ SEO شما به حالت اولیه باز می گردد.

توجه: این ابزار پایگاه داده تنها در صورتی در دسترس خواهد بود که فرآیند ویرایش انبوه Content AI در حال انجام باشد.

ویرایش انبوه Content AI
ویرایش انبوه Content AI

 وضعیت سیستم رنک مث

بخش وضعیت سیستم ممکن است بسیار گیج کننده  به نظر برسه و حتی ممکن هست از حجم اطلاعات موجود در آنجا و کارهایی که باید با آن انجام دهید غرق بشید.

نگران نباشید، زیرا اطلاعات موجود در بخش وضعیت سیستم فقط برای مرجع هست. شما حتی نیازی به دانستن آن ندارید مگر اینکه یک توسعه دهنده باشید یا اگر Rank Math در وب سایت شما اونطور که انتظار میره رفتار نمی کنه. در این موارد، ممکن هست اطلاعات این صفحه رو به همراه برخی اطلاعات بیشتر برای تشخیص و رفع مشکلات درخواست کنیم.

فقط برای اینکه بدانید صفحه وضعیت سیستم به 2 قسمت تقسیم شده است.

اطلاعات سیستم

اطلاعات سیستم شامل چندین بخش هست که هر بخش دارای اطلاعات مرتبط ست. به عنوان مثال، اگه بخواید بخش پایگاه داده رو بررسی کنید، چیزی شبیه به این خواهد بود:

 وضعیت سیستم رنک مث
وضعیت سیستم رنک مث

گزارش خطا

بخش Error Log شامل یک گزارش با خطاهای ایجاد شده توسط Rank Math به ترتیب معکوس (محدود به 100 خط آخر) خواهد بود. این برای کارشناس پشتیبانی Rank Math مفید است تا در صورت بروز هرگونه نقص فنی در Rank Math در وب سایت خود به آن توجه کند.

گزارش خطا
گزارش خطا

به عبارت دیگر، بخش Status یک نمای کلی از نحوه عملکرد Rank Math را به شما ارائه میده و تنها زمانی مفید هست که می خواهید زیر را نگاه کنید. در غیر این صورت، می توانید آن را رها کنید و از رتبه ریاضی لذت ببرید.

وارد کردن و خارج کردن

ما راهنمای استفاده از گزینه های وارد کردن و خارج کردن فایل ها را به طور گسترده در رنک مث داریم. ما تک تک گزینه هایی را که در برگه می بینید پوشش داده ایم و شما را در هر مرحله راهنمایی می کنیم، بنابراین هیچ یک از داده های قبلی شما در حین انتقال از بین نمی روند.

امیدواریم این آموزش برای درک ویژگی‌های موجود در Rank Math Status & Tools مفید بوده باشه. شما می توانید در مورد هر آنچه که برای شما آورده ای سوالات تان را کامنت کنید.

 

پیام بگذارید

Home
Account
Cart
Search