پرش لینک ها

شرکت خودتون رو بزرگتر از اون که هست جلوه بدید

طراحی سایت شرکتی یک قدم برای دیده شدن

طراحی سایت شرکتی برای تمامی سازمان های بزرگ و کوچک از اهمیت ویژه ای برخوردار هست. چرا که امروزه تمامی شرکت ها برای معرفی شرکت و همینطور معرفی خدمات شون از سایت استفاده میکنند که داشتن سایت شرکتی میتونه کمک بزرگی به تبلیغات شرکت و همینطور به افزایش اعتبار شرکت شون کمک بکنه.

 

وب سایت شرکتی یا Corporate Website چیست؟

وب سایت شرکتی یا Corporate website به سایت هایی گفته می شود که مختص شرکت ها و سازمان ها یا مراکزی مشابه اینها می باشد. شما در این فضا به معرفی محصولات و خدمات خود می پردازید. از ویژگی مهم طراحی سایت شرکتی وردپرسی می توان به روزرسانی سریع و آسان فعالیت شرکت اشاره کرد. شما از این طریق می توانید مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. سایت ساز سایت شرکتی برای اهداف مختلف سازمان های گوناگون طراحی میشه و سایت های شرکتی اغلب برای سیستم های شرکتی که اغلب در دسترس هستند و برای ارائه ی خدمات شرکت های مختلف مورد استفاده قرار میگیره. کاتالوگ، توضیحات خدمات و محصولات، معرفی شرکت و همینطور شرایط مختلف شرکت ها برای کاربران اونها ست. در اصل ساخت سایت شرکتی فاصله جغرافیایی را از بین می‌برند و ارتباطات افراد را با هم گسترده‌تر می‌کنند.

پیش از گسترده شدن و رشد سایت‌ها بسیاری از شرکت‌ها محدود به محیط جغرافیایی خود بودند و یا به سختی با دیگر شرکت‌ها و مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کردند. اما پس از آن که طراحی وب سایت شرکتی در همه جا حاضر شدند، بسیاری از شرکت‌ها نیز علاقه شدیدی به ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار خود پیدا کردند و با استفاده از آن توانستد هم فاصله‌ها را از بین ببرند و هم ارتباطات خود را در زمینه‌های مختلف چندین برابر کنند.

بهتر است به بیان دیگر بگوییم وظیفه‌ی اصلی سفارش سایت شرکتی، معرفی خدمات و در برخی موارد محصولات یک شرکت، سازمان یا موسسه است. همچنین وسیله‌ای برای ارتباط با مشتریان از سراسر کره خاکی که دیگر نیازی به ملاقات حضوری نخواهند داشت و با استفاده از وب سایت ارتباطی دوسویه و محکم بین شما و مشتری شکل می‌گیرد. شاید براتون جالب باشد که بدانید هزینه طراحی سایت شرکتی در مقایسه با دیگر سایت ها مانند سایت های فروشگاهی، بسیار کمتر است و شما می توانید با همکاری شرکت توسعه رهاورد جرگه با نازل ترین قیمت حرفه ای ترین سایت ها را داشته باشید. 

طراحی سایت شرکتی با جرگه

طراحی سایت شرکتی چه مزایایی داره؟

مزایای سفارش و طراحی سایت شرکتی به اندازه ای هست که بتونه یک مدیر شرکت رو قانع به داشتنش بکنه. سایت های شرکتی برای همه ی شرکت های بزرگ و کوچک مزایای فوق العاده ای داره و تعرفه طراحی سایت شرکتی نسبت به سایت های دیگه پایین تره! که اینجا به خیلی از اونها اشاره خواهیم کرد.

 

افزایش اعتبار شرکت

اولین و مهم ترین مزایای سایت شرکتی افزایش اعتبار شرکت هست. با داشتن سایت شما میتونید به راحتی و بدون اینکه هزینه های گزافی رو پرداخت کنید برای خودتون اعتبار جذب کنید.

123 thumbs up

جذب مشتریان بیشتر

با داشتن یک سایت شما میتوانید از بازار شبانه روزی جهانی به نام اینترنت استفاده کنید. در این بازار شما میتوانید با حرفه ای کردن و پویا نگه داشتن سایت خود مشتریان بسیاری را بدون مرز داشته باشید.

146 subtitles

تبلیغات گسترده شرکت شما

شما در ابتدا مبلغی را جهت طراحی سایت پرداخت میکنید که پیشنهاد ما طراحی سایت با وردپرس است، زیرا میتوانید با پرداخت هزینه ی کم یک سایت حرفه ای دریافت کنید.

PRO

سرعت در ارائه ی خدمات

داشتن یک سایت حرفه ای در کنار خدمات دیگری که گفته شد میتواند در زمینه ی افزایش سرعت ارائه ی خدمات به کارکنان شرکت و همینطور مدیران آن کمک کند.

مراحل طراحی سایت در تیم جرگه

ویژگی های سایت شرکتی چیست

در این بخش قرار هست ویژگی طراحی سایت شرکتی رو به همراه کاربرد های آن برای شما به طور کامل بگوییم تا بتوانید برای طراحی سایت شرکتی حرفه ای خود تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

تمامی سایت های شرکتی بدلیل کاربران خاصی که دارند باید یک تجربه کاربری مناسب و حرفه ای داشته باشند تا بتوانند مشتریان خود را راضی نگه دارند. داشتن UX خوب برای سایت های شرکتی برای کار کردن بهتر کاربر با سایت برای سایت های شرکتی اهمیت بالایی را دارد. اینکه کار کردن با یک سایت کاربر پسند باشد بخش بزرگی از سایت های شرکتی را شامل می شود. . اگر کاربران نتوانند به راحتی سرچ کنند و آنچه را که نیاز دارند پیدا کنند. بنابراین آن وب سایت عملاً بی‌فایده است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های سایت شرکتی درج اطلاعات تماس است. یک شماره تلفن یا آدرس ایمیل در دسترس کاربر خود قرار بدهید تا مشتریان از طریق آن با شما تماس بگیرند. توجه کنید این اطلاعات را به عنوان عکس و در انتهای سایت یا حتی محلی که قابل مشاهده برای کاربر نیست در اختیار مخاطب قرار ندهید و باید به‌صورتی باشد که مشتریان به راحتی روی آن کلیک کنند و یا کپی کنند و از آن طریق با شما تماس بگیرند. بیشتر کارایی سایت های شرکتی از بابت تماس است زیرا سایت های شرکتی برای معرفی و ارائه خدمات و یا معرفی شرکت هستند.

از آنجا که ممکن است در سایت های شرکتی موضوع خرید و فروش آنلاین مطرح باشد بهتر است سایت تان گواهی SSL داشته باشد. در مواردی که فروش آنلاین در یک سایت وجود داشته باشد به احتمال زیاد سایت شما و خریداران شما هدف مجرمان سایبری قرار خواهند گرفت. بنابراین بسیار مهم است که سایت خود را به‌ویژه با استفاده از تایید دو مرحله‌ای برای خریداران هنگام ورود به سایت، و همچنین با استفاده از گواهی SSL، ایمن کنید. این گواهی به شما اطمینان می دهد که مکالمه بین شما و خریداران به صورت رمزنگاری شده است و از بروز مشکلات مشابه جلوگیری می شود.

در زمینه ی فعالیت های مجازی یک کسب و کار سایت هم میتواند حضور داشته باشد به طوری که میتوانید بسترهای اجتماعی زیادی که وجود دارد را به وب سایت خود پیوند دهید. از جمله فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس اپ، توییتر، LinkedIn و حتی YouTube پیوند دهید. رسانه های اجتماعی یک ابزار بازاریابی بسیار مهم است که در عصر امروز بسیار مورد اهمیت هستند. این امر به این دلیل است که بیشتر افراد روزانه حداقل از یک یا دو مورد از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند. همچنین تبلیغ وب سایت و کسب و کار خود را با استفاده از رسانه‌های اجتماعی بهتر می‌توان انجام داد.

دامنه سایت های شرکتی یکی از موضوعات مهم این نوع از سایت هاست. داشتن یک نام عالی که میتواند همان نام برند شما باشد، برای دامنه هم از ویژگی های سایت شرکتی است. یک آدرس وب سایت باید کوتاه باشد و به راحتی به خاطر سپرده شود. شما نمی‌خواهید آدرس وب سایت شما چیزی باشد که مشتریان هرگز آن را به یاد نیاورند. هنگام انتخاب نام سایت، میتوانید از نام برند خود استفاده کنید.

سئو، نظرسنجی، سرعت بارگذاری فوق العاده، شکل ‌ظاهری سایت و واکنش‌گرا یا ریسپانسیو بودن سایت از دیگر ویژگی های سایت های شرکتی ست که برای دارندگان سایت های شرکتی مهم هستند.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

همین حالا برای سایت شرکتی خود با ما تماس بگیرید

مقایسه طراحی سایت شرکتی اختصاصی با وردپرسی :

در این قسمت بهتر است اول دو نوع این طراحی وب سایت ها را بشناسید تا بتوانید برای طراحی سایت شرکتی خود تصمیم گیری کنید. به طور کلی نمیتوان گفت کدام سایت خوب است و کدام یک نه! زیرا هر کدام از این پلتفرم ها برای کارایی های مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و میتواند برای پروژه های مختلف مناسب باشد. وب سایت های تخصصی برای شرکت های خاص که اهداف خاصی دارند طراحی میشن و اغلب سایت های شرکت ها با وردپرس.

 

سایت شرکتی اختصاصی چیست؟

شاید برایتان سوال پیش بیاید که سایت شرکتی اختصاصی چه ویژگی هایی دارد؛ سایت اختصاصی سایتی است که توسط یک برنامه نویس یا یک شرکت یا یک گروه از برنامه نویسان، منحصرا برای یک سفارش دهنده طراحی شده باشد که در اینجا سایت شرکتی مد نظرمان است. این سایت اختصاصی ممکن است با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلفی برنامه نویسی شود، زبان هایی مانند php، asp.net، جاوا اسکریپت و … . سایت‌ اختصاصی با استفاده از زبان های برنامه نویسی طراحی می شود و کد سایت نیز تنها در اختیار شخص یا شرکت تولیدکننده است و به صورت کاملا اختصاصی کد نویسی شده است. در طراحی سایت شرکتی اختصاصی هم چنین ساختار سایت از ابتدا تا انتها، از کدها تا گرافیک و قالب، منحصر به فرد است و برای یک مشتری خاص طراحی می شود.

در طراحی سایت شرکتی اختصاصی شما میتوانید ویژگی های زیادی را اضافه کنید و طراحی مورد نظر خود را پیاده سازی کنید. در طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی شما باید هزینه های گزاف از بابت طراحی سایت پرداخت کنید. این تازه اول کار است بلکه شما باید برای پشتیبانی سایت تان هم هزینه های بالایی را پرداخت کنید و اگر از پشتیبانی خود ناراضی بودید نمی توانید آن را تغییر دهید. در طراحی سایت شرکتی اختصاصی از بابت زمان بندی ممکن است به مشکلات زیادی بر بخورید و زمان زیادی را از شما ببرد. هیچ تضمینی وجود ندارد که برنامه نویسانی که سایت شما را طراحی کنند از لحاظ سئو بتواند با وردپرس رقابت کند. در واقع طراحی سایت اختصاصی یک ریسک بزرگ است و برای دارندگان شرکت ها هزینه های زیادی را در عین نبود هیچ گونه تضمین تحمیل می شود.

 

سرعت بالا

متناسب با کسب و کار شما

رفع مشکلات کسب و کار شما

سایت شرکتی وردپرسی چیست؟

تمامی کسانی که قصد طراحی سایت شرکتی دارند حداقل یکبار اسم وردپرس را شنیده اند. وردپرس WordPress یک نرم افزار متن باز یا منبع باز (open source) است که می توان با استفاده از آن انواع وب سایت، وبلاگ یا اپلیکیشن را طراحی و راه اندازی نمود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) و محبوب ترین واز پرکاربردترین آنها است که برای طراحی سایت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. سایت هایی که با وردپرس ساخته می شوند در عین اینکه میتوانند ویژگی های زیادی را داشته باشند و ویژگی های زیادی هم به آنها اضافه شود در زمان کوتاهی طراحی می شوند. هزینه بر نبودن وردپرس و همینطور سادگی کار با آن برای تمامی افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند اهمیت ویژه ای دارد. وردپرس سئو بسیار خوبی دارد و اگر شما بتوانید با استفاده از محتوا های ارگانیکی که تولید می کنید سئو سایت (خدمات سئو جرگه) خود را بالا تر ببرید می توانید یک سایت بسیار پویا داشته باشید.

بسیاری از افراد تصور میکنند طراحی سایت شرکتی با وردپرس از امنیت بالایی برخوردار نیست در حالی که این یک تصور اشتباه است. وردپرس امنیت بالایی دارد و با استفاده از وردپرس میتوانید یک وب سایت با قابلیت امنیت بالا داشته باشید.

پر اهمیت ترین موضوع در ساخت سایت شرکتی با وردپرس این است که با استفاده از وردپرس در زمان بسیار کوتاه می توانید سایت خود را بالا بیاورید. وردپرس با داشتن یک محیط حرفه ای میتواند سایت تان را در زمان بسیار کوتاهی تحویل بدهد. مورد دیگری که در وردپرس بسیار مورد توجه قرار می گیرد سازگار بودن این ابزار با موتور های جستجوگر است. وردپرس تقریبا با تمامی موتور های جستجوگر سازگار است و از این بابت مشکلی برای کاربران خود ایجاد نمیکند. در وردپرس قالب های مختلفی برای سایت ها وجود دارد که میتوانید با توجه به نوع کسب و کار خود و همینطور سلیقه منحصر به فرد خود یکی را انتخاب کنید. اگرچه این موضوع را در نظر بگیرید که شما میتوانید از گرافیک و قالب اختصاصی طراحی شده توسط تیم ما انتخاب کنید که این موضوع کاملا سلیقه ای می باشد.

وردپرس یک فضای مدیریت محتوای بسیار ساده است که محبوبیت خاصی از بابت سادگی خود در بین افراد دارد. مدیریت سایت با وردپرس بسیار آسان بوده و از این رو برای بسیاری از مدیران پروژه اهمیت دارد تا یک پلتفرم آسان برای کاربران خود داشته باشند.

برای طراحی سایت شرکتی ، اختصاصی بهتر است یا وردپرس؟

در پاسخ به این سوال ابتدا باید صاحب پروژه به برخی از این موضوعات که در ادامه ی مطلب اشاره شده توجه کند.

قبل از اینکه به سراغ یک متخصص بروید بهتره که این سوالات رو پاسخ بدید و یک پیش زمینه در این مورد داشته باشید. شما دقیقا چه سایتی می خواهید و از این سایت چه نیاز هایی را میخواهید برآورده کنید؟ این پاسخ به نیاز شما و کاربران شماست تا به یک نتیجه مشخص در مورد بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی برسید و آن هم میزان ویژگی هایی ست که شما از وب سایت خود نیاز دارید. در واقع در این مورد شما باید فیچر هایی که نیاز دارید را لیست کنید و طبق این فیچر های اضافه شده و با مشورت یک متخصص میتوانید از بین سایت اختصاصی یا وردپرسی یکی را انتخاب کنید. از آنجا که بسیاری از پروژه هایی که اغلب شرکت ها دارند نیاز های مشابهی دارد از وردپرس برای طراحی سایت شان استفاده می شود. در اصل برای اینکه بخوایم یک سایت شرکتی ورد پرسی طراحی کنیم باید قبل از هر چیزی نیاز های خود را در نظر بگیریم و سپس طبق آنها سایت خود را طراحی کنیم.

موضوع بعدی که بسیار مهم است میزان بودجه ی در نظر گرفته شده برای طراحی وب سایت است. اگر بودجه ی کمی دارید به هیچ وجه توصیه نمی شود طرف طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی بروید زیرا این عمل بسیار هزینه های کمرشکن دارد و نیازمند بودجه ی بسیار زیاد هستید. در واقع بخاطر اینکه در سایت های اختصاصی کد هایی که یک برنامه نویس یا یک گروه برنامه نویس می نویسد به طور منحصر به فرد برای وب سایت شما نوشته می شود و هیچ سایت مشابهی کد های مشابه سایت شما را نخواهد داشت. در سایت های اختصاصی شما میتوانید هر ویژگی خاصی که میخواهید را اضافه کرده و این مهم ترین مزیت رقابتی سایت های اختصاصی با دیگر سایت هاست که طبیعتا هزینه ی نگهداری سایت و مدیریت سایت بسیار زیاد خواهد بود.

توجه داشته باشید که سایت هایی به صورت اختصاصی طراحی می شوند به علت هزینه های بالایی که برای صاحبان پروژه دارند به ندرت طراحی می شوند. همینطور سایت های اختصاصی در مورد پشتیبانی قابل تغییر نیستند و شما نمیتوانید پشتیبانی سایت خود را تغییر دهید و این یعنی در صورتی که رضایت از خدمات پشتیبانی خود نداشته باشید نمی توانید کاری بکنید. مورد بعدی هم میزان مشتریان شما و کاربرانی ست که قرار است از سایت شما استفاده کنند. آینده سایت خود را در نظر بگیرید و برای ارتقای سایت خود پیش بینی های مورد نیاز رو انجام بدید. در نظر داشتن آینده ی سایت برای شما به منزله ی این مورد است که شما باید در نظر داشته باشید که در آینده از سایت خود چه چیز هایی را میخواهید و قرار است در چه وسعتی فعالیت بکنید.

 
 

همه ی چیزهایی که در مورد طراحی سایت شرکتی مهم هستند را برایتان آوردیم. تیم ما برای تحقق آرمان های شما و توسعه ی کسب و کارتان در کنار شماست. تیم جرگه با داشتن متخصصان زبده در زمینه های مختلف طراحی وب سایت همراه شما هستند تا یک نتیجه ی حرفه ای را با همکاری شما حاصل کنیم.

در جرگه سایت چطور طراحی میشه؟

مراحل طراحی سایت شرکتی

برای طراحی یک سایت شرکتی چه مراحلی انجام میشه؟ مراحلی که در ادامه به اونها اشاره میکینم برای زمانی هست که خودتون قصد طراحی و ساخت سایت شرکتی رو دارید، ولی زمانی که کارها را به جرگه میسپارید از این مراحل راحت خواهید شد.

چرا باید سایت داشته باشید؟

چرا باید سایت داشته باشید؟

قبل از شروع ساخت یک وب سایت، مهمه که اهداف خودتونو درک کنین. اهداف به شما چشم اندازی بلند مدت می دن و به شما کمک می کنن زمان و منابع خودتونو مدیریت کنین تا بتونین بهترین وب سایت ممکن رو ایجاد کنین.

یک نام برای سایت انتخاب کنید

یک نام برای سایت انتخاب کنید

نام دامنه مثل یک آدرس که مردم شما رو به صورت آنلاین پیدا می کنن. این به کسب و کار شما اعتبار می ده، برای انتخاب نام دامنه سعی کنید تا جای ممکن نامی کوتاه و نمایان گر حوزه فعالیت باشد.

انتخاب سیستم طراحی وب سایت

انتخاب سیستم طراحی وب سایت

اگر دانش برنامه نویسی ندارید باید با ستفاده از سیستم های مدیریت محتوا وب سایت خودتون رو طراحی کنید، انتخاب سیستم کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار هست، وردپرس نمونه عالی از سیستم مدیریت محتوا می باشد.

انتخاب هاست برای میزبانی

انتخاب هاست برای میزبانی

هر وب سایتی که تا به حال بازدید کردین روی یک سرور میزبانی می شه. میزبانی وب ایجاد فضایی روی سرور برای توسط یک ارائه دهنده ارائه می شه. میزبانی وب باعث می شه فایل های موجود در وب وب سایت شماست که معموالً سایت شما )تصاویر، کد، صدا و غیره( در وب قابل مشاهده باشن.

طراحی رابط کاربری

طراحی رابط کاربری

داشتن یک دیزاین و طراحی مناسب باعث سریعتر شدن مراحل خرید از سایت فروشگایه میشود و کاربر در سریعترین زمان ممکن خرید خواهد کرد، اگر رابط کاربری مناسب نباشید کاربر زیاید از دست خواهد رفت

بهینه سازی سرعت سایت

بهینه سازی سرعت سایت

در سایت فروشگاهی سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است، لفقط ثانیه فرصت دارید تا کاربر را در سایت خود نگهدارید، بعد از طراحی سایت فروشگایه باید فایلها بهینه شوند و سرعت افزایش پیدا کند

درج محصول و درگاه پرداخت

درج محصول و درگاه پرداخت

پس از آماده سازی وب سایت باید محصولات اضافه شده و یک درگاه پرداخت آنلاین به سایت اضافه کنید تا کاربر پس از اضافه کردن محصول به راحتی بتواند عملیات پرداخت رو انجام دهد.

سئو دوست بودن سایت

سئو دوست بودن سایت

سئو باعث افزایش ترافیک سایت شما شده و مشتریان بیشتری را سمت وب سایت و فروشگاه آنلاین شما خواهد آورد و شما از روش قیف فروش میتوانید میزان فروش بیشتری داشته باشید.

هزینه ی طراحی سایت شرکتی برای دارندگان کسب و کار:

در زمینه ی طراحی سایت دو موضوع مورد بررسی قرار میگیرد. یک طراحی سایت اختصاصی. دو طراحی سایت با استفاده از وردپرس. در این عصر از فناوری تفاوت آنچنانی ندارد که شما سایت خود را به صورت اختصاصی طراحی کنید یا با استفاده از وردپرس، زیرا هر چه که بخواهید میتوانید با وردپرس پیاده سازی کنید.

هزینه ی طراحی سایت اختصاصی و طراحی سایت با وردپرس زمین تا آسمان فرق میکنه! چون در بخش طراحی سایت اختصاصی شما باید یک تیم برنامه نویس حرفه ای استخدام کنید و پس از آن باید هزینه های بسیاری برای نگهداری و مدیریت سایت خود پرداخت کنید در حالی که با استفاده از وردپرس میتوانید در یک زمان بسیار کوتاه تر و هزینه ی بسیار کمتر سایت حرفه ای خود را طراحی کنید.

با جرگه در ارتباط باشید به سوالات شما پاسخ میدیم

حتما برای کسب و کار خودت از تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه کمک بگیر ، ما مشاوره رایگان هم داریم

پیشنهادات پروژه

info@jargeh.com

مشاوره رایگان

09376960786

FAQ

سوالات پر تکرار طراحی سایت شرکتی

اولین و مهمترین ویژگی سایت شرکتی، رابط کاربری مناسب است که متناسب با مشتریان شما طراحی شده باشد تا کاربر در سریعترین زمان با خدمات و محصولات شما آشنا شود.

اگر جلسات مشاوره اولیه انجام شده باشد و اطلاعات لازم برای طراحی ارسال شده باشد بین 1 الی 3 هفته زمان برای ساخت سایت شرکتی زمان لازم می باشد.

هزینه کاملا به نیازها و زمانی که برای طراحی لازم است بستگی دارد ولی یک طراحی سایت اصولی بین 5 الی 15 میلیون هزینه خواهد داشت.

بله، شما به راحتی میتوانید ویژگی های مورد نیاز خود را بعدا هم به سایت خودتون اضافه کنید.