پرش لینک ها

با بررسی درست یک شروع قوی در دنیای وب داشته باشید

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی و اقتصادی برای داشتن فروش 24 ساعته

در تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه تمام نیازهای و جوانب کسب و کار شما بررسی شده و سایت فروشگاهی همسو با مشتریان شما طراحی خواهد شد، ما به شما کمک میکنیم تا یک ریسرچ قدرتمند روی کاربران و مشتریان انجام دهی تا بعد از طراحی درصد فروش شما به اندازه قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.


امروزه حتی کسب و کارهای سنتی هم باید سراغ طراحی فروشگاه اینترنتی برون چون بعد از کرونا بیشتر مردم خرید های خودشون رو از طریق اینترنت انجام میدن، با یک طراحی اصولی وب سای میتونید مشتریان وفادار زیادی داشته باشید.

چرا طراحی سایت فروشگاهی مهم است؟

طراحی سایت فروشگاهی و در کل طراحی سایت اولین قدم ورود به تجارت آنالینه، باوجود 36 میلیون کاربر اینترنت در ایران داشتن سایت جزو الزام هر کسب و کاری شده. پس طراحی سایت کار آمد بیشتر از دکور شرکت و عوامل محیطی باعث جذب کارفرما می شه . درست مثل ویترین هر مغازه ای، سایت فروشگاهی شما باید به دقت طراحی بشه تا خریداران رو جذب کنه وقتی به صورت آنلاین فروش می کنیند، طراحی سایت فروشگاهی شما باید در حد شخصیت کاریتون باشه. به هر حال، این به عهده شماست که روی مشتریاتون تأثیر بذارین. و اگر این کارو به درستی انجام بدین، می توانید یک برند ماندگار باشید. به همین دلیل هست که ، موقع استارت تجارت الکترونیک، توجه بیشتر به طراحی سایت فروشگاهی، انتخاب بهترین زبان برای طراحی سایت فروشگاهی. اهمیت زیادی داره پیدا میکند.

طراحی سایت فروشگاهی با جرگه

چرا طراحی سایت فروشگاهی رو به جرگه بسپارم

3 ماه پشتیبانی رایگان

ما به مدت 3 ماه بعد از طراحی سایت فروشگاهی، در کنارتون هستید و مشکلات احتمالی به وجود آمده را رفع خواهیم کرد

123 thumbs up

آموزش رایگان

پس از طراحی سایت تمامی قسمت های وب سایت را به صورت کامل بهتون آموزش خواهیم داد

146 subtitles

سایت سئو دوست

یکی از مهمترین نکات در زمان طراحی سایت فروشگاهی این است که استاندارها و پیش نیاز ابتدایی سئو را داشته باشد.

PRO

تحویل در کمترین زمان

تیم جرگه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا سایت فروشگاهی شما کمتر از 2 هفته آماده شود.

مراحل طراحی سایت در تیم جرگه

چگونه سایت فروشگاهی طراحی کنیم

امروزه، اگر چیزی می فروشین – کفش های کتونی، گوشی موبایل یا چیزی در این بین – باید سوار قطار وب سایت فروشگاه اینترنتی شین. یک سایت فروشگاهی به شما این شانس رو می ده که برند خودتونو بسازین، با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنین و محصوالت بیشتری بفروشین – اما فقط در صورتی که طراحی سایت فروشگاهی مناسبی داشته باشین . طراحی سایت فروشگاهی خوب به معنی استفاده از رنگها، فونتها، تصاویر، کلمات و گرافیک مناسب برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید هست. طراحی وب سایت تجاری شما باید مشتریان بالقوه رو جذب کنه و تجربه کاربری عالی ارائه بده.بنابراین، نه تنها سایت شما باید خوب به نظر برسه و حس برند داشته باشه، بلکه باید بازدیدکنندگان وب سایت شما رو به سمت اقدام سوق بده تا محصوالت شما رو بخرن. اما دقیقاً چطوری این کار رو انجام میدین؟؟

یکی از قوانین مهمی که باید در طول فرآیند طراحی سایت فروشگاهی) تجاری ( به خاطر بسپارین، اینه که ساده و احمقانه نگه دارین! وقتی صحبت از طراحی یک وب سایت تجاری می شه،همیشه تاکید به ساده بودن اون دارن. هرچی عناصر بیشتری توصفحه داشته باشین )رنگها! تبلیغات بنری! همه پاپآپها!(، بیشتر از کل سایت دور میشین و کاربر رو گیج میکنین واین یعنی کاهش فروش.طراحیتونو شفاف، تمیز و ساده نگه دارین و تمرکز خودتونو رو فروش بذارین.

وقتی صحبت از خرید آنالین میشه، مردم میخوان از مارکهای معتبر خرید کنن.اگر قصد دارین برای سایت فروشگاهی خودتون اعتماد سازی کنین، باید بطور جدی بفکر برندسازی باشین. نام تجاری شما مثل DNA تجارت الکترونیک شماست.این که شما به عنوان یک شرکت چه کسی هستین، در مورد چه چیزی هستین، وچه تفاوتی با رقبای خود دارین ..این نقش مهمی در ایجاد ارتباط با مخاطبان شما و افزایش فروش داره.

اگر قصد دارین طراحی سایت فروشگاهی شما با مخاطبان شما ارتباط برقرار کنه، بایدمثل مخاطبان خود فکر کنین. در نهایت، فقط چند چیز وجود داره که مشتریان شما تو یک تجربه تجارت الکترونیک می خوان – سایتی که به راحتی قابل پیمایش باشه، به خوبی طراحی شده و فرآیند خرید رو آسان، ساده و بدون دردسر میکنه.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

همین حالا برای سایت فروشگاهی خود با ما تماس بگیرید

ادامه نحوه طراحی سایت فروشگاهی

در بالا برخی از مراحل طراحی سایت فروشگاهی که توسط خود شما باید انجام شود را با هم بررسی کردیم که در ادامه مراحل بعدی را هم مرور کنیم .

انتخاب رنگ‌ها برای سایت فروشگاهی شما چیزی بیش از گفتن «خب، قرمز رنگ مورد علاقه منه، پس بیایین همه چیز رو قرمز کنیم!»هست. رنگ ابزار بسیار قدرتمندیه – و اگر روانشناسی رنگ رو درک کنین، می تونین از اون به نفع خودتون استفاده کنین .رنگ‌های مختلف می‌تونن احساسات، عواطف و اقدامات متفاوتی رو در افراد القا کنن-بنابراین، اگر می‌خواهید وب سایت فروشگاهی شما رشد کنه، باید از اون الهام‌بخش‌های رنگی به نفع خودتون استفاده کنین. برای مثال، اگر می‌خواهید مردم خرید کنن، دکمه خرید رو با رنگ روشنی مثل قرمز برجسته کنین. بر اساس روانشناسی رنگ قرمز الهام بخش احساسات هیجان و اشتیاقه، که میتونه عوامل محرک خرید کاربرباشه .مطالعات نشون میدن که قرمز کردن دکمه می تونه تبدیل ها رو تا 34 درصد افزایش بده.یا اگر می خواهید اعتبارتونو افزایش دهین، رنگ آبی رو تو طراحی وب خودتون اضاقه کنین. آبی نه تنها یک رنگ محبوب جهانیه، بلکه نشون داده شده که احساس اعتماد را افزایش می ده.

در دنیای طراحی وب، از بدیهیاته که تصاویر باعث افزایش تبدیل می شن (به عنوان مثال، یک مطالعه موردی اخیر نشون داد که گنجاندن تصاویر مرتبط بیشتر در طراحی سایت باعث افزایش بیش از 40٪ تبدیل می شه). و این در مورد تجارت الکترونیک خیلی بیشتر صادقه.اگرمشتاقین مردم محصولات شما را بخرن، باید از طریق تصاویر محصول با کیفیت بالا به اونها نشون بدین که چه چیزی رو خرید میکنن.گرفتن تصاویر حرفه ای از همه محصولات شما (و داشتن تصاویری از محصول شما از زوایای مختلف) کمک زیادی به ایجاد اعتماد تو مشتریای شما می کنه. اگراونها مطمئن باشن که می‌دونن چه چیزی رو می‌خرن، به احتمال زیاد خرید می‌کنن.

وب سایت شما نباید دارای غلط املایی و نگارشی باشه. فونت، پالت رنگ و طراحی پاورقی شما باید از صفحه ای به صفحه دیگر سازگار باشه. همه پیوندها و دکمه های محصول شما باید کار کنن. عکس‌های شما نباید به نظر برسن که اون هارو با یه گوشی عتیقه گرفتین و طراحی سایت شما نباید طوری به نظر برسه که اگار اونو به یک بچه 4 ساله سپردین. نکته اینه که اگر می‌خواهین مشتریاتون شما رو جدی بگیرن، باید به اونها نشون بدین که خودتون رو جدی می‌گیرین و تنها راه برای انجام این کار طراحی وب حرفه‌ایه.

 

راه دیگه ای برای ایجاد اعتماد میخواین؟ اثبات اجتماعی وقتی که در حال طراحی سایت فروشگاهی خودتون هستین، به دنبال راه هایی باشین تا به مشتریاتون بازخورد مثبتی رو که از مشتریای فعلیتون دریافت کردین نشون بدین. یک بخش رتبه بندی اضافه کنین که افراد بتونن محصوالت شما رو رتبه بندی کنن . بخش توصیفات اضافه کنین که تو اون عکسهای مشتری ها رو با یک یا دو نقل قول در مورد تجربه فوقالعادهای که اونها از کار با شما داشتن، نشون بدین. از مشتریا بخواهید که محصوالت شما را بررسی کننن که چه چیزی رو در مورد اونها دوست دارن – وبعد اونهارو به وبالگ شما اضافه کنن. هرچه بازدیدکنندگان وبسایت شما بیشتر ببینن که افراد دیگه تجربه خرید مثبتی از سایت شما داشتن)چه از طریق بررسی یا توصیفات( قابل اعتمادتر ظاهر میشین و در نتیجه تبدیلهای شما بیشتر میشه.

 

هیچ چیزی سریعترازصفحات بی نظم فروش محصول رو از بین نمی بره. اگر بازدیدکنندگان وبسایت شما قبل از اینکه محصول مورد نظرشونو پیدا کنن، مجبور باشن روی ده منوی مختلف کلیک کنن، سریعاً صفحه رو میبندن و مستقیماً روی سایت رقیب کلیک میکنن. جستجوی محصوالت و فیلتر کردن محصوالت بر اساس مواردی مانند رنگ، اندازه یا نوع محصول رو برای مشتریاتون آسون کنین. هرچه پیمایش دستهها و صفحاتتون رو آسانتر کنین، مشتریای شما راحتتر میتونن هرچیزی رو که به دنبالش هستن رو پیدا کنن و خرید براشون اسونترمیشه.

 

اگر فرآیند تسویه حساب شما برای شما دردسرساز باشه، مشتریاتونو از دست میدین. اگر می خواهید مردم از شما خرید کنن، باید فرآیند خرید رو تا حد امکان ساده و بدون دردسر انجام بدین. طراحی صفحه پرداخت خودتونو برای پیمایش تمیز، ساده و آسان کنین. به مشتریاتون این امکان را بدین که تو سایت شما ثبت نام کنن یا به عنوان مهمان چک کنن. همه چیز رو در مورد فرآیند کاملا واضح بیان کنین: چه اطلاعاتی برای پردازش خرید نیاز دارین )و کجا باید آن را وارد کننن(، گزینههای مختلف حمل و نقل موجود )و چقدر هزینه دارن(، و در صورت بروز مشکل توهر کدوم از مراحل چکار باید کرد.بعد از تکمیل خرید، مشتریاتونو به یک صفحه تأیید هدایت کنین تا بدونن همه چیز انجام شده.

 
در جرگه سایت چطور طراحی میشه؟

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

برای طراحی یک سایت فروشگاهی چه مراحلی انجام میشه؟ مراحلی که در ادامه به اونها اشاره میکینم برای زمانی هست که خودتون قصد طراحی و ساخت سایت فروشگاهی رو دارید، ولی زمانی که کارها را به جرگه میسپارید از این مراحل راحت خواهید شد.

چرا باید سایت داشته باشید؟

قبل از شروع ساخت یک وب سایت، مهمه که اهداف خودتونو درک کنین. اهداف به شما چشم اندازی بلند مدت می دن و به شما کمک می کنن زمان و منابع خودتونو مدیریت کنین تا بتونین بهترین وب سایت ممکن رو ایجاد کنین.

یک نام برای سایت انتخاب کنید

نام دامنه مثل یک آدرس که مردم شما رو به صورت آنلاین پیدا می کنن. این به کسب و کار شما اعتبار می ده، برای انتخاب نام دامنه سعی کنید تا جای ممکن نامی کوتاه و نمایان گر حوزه فعالیت باشد.

انتخاب سیستم طراحی وب سایت

اگر دانش برنامه نویسی ندارید باید با ستفاده از سیستم های مدیریت محتوا وب سایت خودتون رو طراحی کنید، انتخاب سیستم کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار هست، وردپرس نمونه عالی از سیستم مدیریت محتوا می باشد.

انتخاب هاست برای میزبانی

هر وب سایتی که تا به حال بازدید کردین روی یک سرور میزبانی می شه. میزبانی وب ایجاد فضایی روی سرور برای توسط یک ارائه دهنده ارائه می شه. میزبانی وب باعث می شه فایل های موجود در وب وب سایت شماست که معموالً سایت شما )تصاویر، کد، صدا و غیره( در وب قابل مشاهده باشن.

طراحی رابط کاربری

داشتن یک دیزاین و طراحی مناسب باعث سریعتر شدن مراحل خرید از سایت فروشگایه میشود و کاربر در سریعترین زمان ممکن خرید خواهد کرد، اگر رابط کاربری مناسب نباشید کاربر زیاید از دست خواهد رفت

بهینه سازی سرعت سایت

در سایت فروشگاهی سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است، لفقط ثانیه فرصت دارید تا کاربر را در سایت خود نگهدارید، بعد از طراحی سایت فروشگایه باید فایلها بهینه شوند و سرعت افزایش پیدا کند

درج محصول و درگاه پرداخت

پس از آماده سازی وب سایت باید محصولات اضافه شده و یک درگاه پرداخت آنلاین به سایت اضافه کنید تا کاربر پس از اضافه کردن محصول به راحتی بتواند عملیات پرداخت رو انجام دهد.

سئو دوست بودن سایت

سئو باعث افزایش ترافیک سایت شما شده و مشتریان بیشتری را سمت وب سایت و فروشگاه آنلاین شما خواهد آورد و شما از روش قیف فروش میتوانید میزان فروش بیشتری داشته باشید.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدره

قطعا یکی از دلایلی که شما رو به سمت ساخت فروشگاه اینترنتی کشونده، هزینه ناچیز اون نسبت به راه اندازی یک فروشگاه فیزیکیه. البته نه به معنی رایگان بودن اون! هزینۀ طراحی سایت فروشگاهی از زیر 500 هزار تومان (اگر خودتون اقدام به طراحی سایت کنید) شروع میشه و تا 100 میلیون تومان هم میرسه. هزینه ای که میکنین نسبت به درآمد چندین برابری )در ماه( که قراره تو آینده از فروشگاهتون درارین، بسیار ناچیزه. اگر این هزینه به نظرتون زیاده، یعنی تصمیم ندارین، فروشگاه موفق و پرفروشی داشته باشین؛ پس خیلی راحت بیخیال اون بشین!

زمانی که تصمیم می گیرین سفارش طراحی سایت فروشگاهی خودتونو به شرکت طراحی سایت بسپارین بایستی برخی از نکات مهم را به یاد داشته باشین تا طراحی سایت فروشگاهی همونطور که مورد تایید و نظر شماست انجام شه. وقتی نکات مهم در نحوه سفارش طراحی سایت حرفه ای را یاد بگیرین برای سفارش طراحی سایت با مشکل یا ضرر و زیان مالی رو به رونمیشین.

با جرگه در ارتباط باشید به سوالات پاسخ میدیم

حتما برای کسب و کار خودت از تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه کمک بگیر ، ما مشاوره رایگان هم داریم

پیشنهادات پروژه

info@jargeh.com

مشاوره رایگان

09376960786

FAQ

سوالات پر تکرار طراحی سایت فروشگاهی

داشتن رابط کاربری مناسب، سرعت لود بالا، درگاه پرداخت، انتخاب نحوه ارسال، محاسبه هزینه پستی، انتخاب چندین محصول و… از ویژگی های اصلی یک سایت فروشگاهی است.

بله ما سایت های فروشگاهی را به نحوی طراحی میکنیم که تمام استانداردهای سامانه اینماد رو پاس کند و شما در عرض چند روز بتوانید نماد اعتماد را دریافت کنید.

یک سایت فروشگاهی متناسب با ویژگی هایی که دارد قیمت گذاری خواهد شد ولی در حالت کلی قیمت پایه برای طراحی سایت فروشگاهی بین 8 الی 10 میلون تومان است که با اضافه شدن ویژگی های کارفرما ممکن است که قیمت افزایش داشته باشد.

بله ما برای طراحی سایت و سراحی سایت فروشگاهی و کلیه خدمات در جرگه ابتدا یک جلسه مشاوره رایگان برای شما در نظر داریم و سپس با استفاده از ویژگی ها اعلام شده و بررسی رقبا پیشنهادات ارائه خواهد شد.