پرش لینک ها

آماده پیوستن به جرگه سایت های اینترنتی هستید ؟

طراحی سایت اینستاگرام خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ جرگه بسپارید

با جرگه معتبر شوید ! اینستاگرام به تنهایی برای کسب و کار شما کافی نخواهد بود. 

تفاوت اینستاگرام و وب سایت

برای این که تفاوت بین نرم افزار اینستاگرام و وب سایت برای شما جا بیفته به این مثال خوب توجه کنید :‌

به صورت ساده بخوام بگم فرق بین اینستا و سایت همانند رابطه مستاجر و صاحب خانه هستش .

فرض کنید شما یه خونه ای رو اجاره کردید و حالا میخواید تغییراتی براساس نیاز خودتان داخل اون بدید اما صاحب خونه این اجازه رو به شما نمیده و شما باید براساس امکاناتی که صاحب خونه به شما داده باید از اون استفاده بکنید و در کل دست و بال شما بسته استو از همه مهم تر این که اگر اینستاگرام رو ببندند و یا اکانت شما بپره دیگه به هیچ چیزی دسترسی ندارد و همه اون هزینه هایی که کرده بودید نابود میشه و از همه مهم تر اینکه دیگه به مشتریان خودتون دسترسی ندارید. تفاوت طراحی سایت و اینستاگرام به طور ساده همین هست! 

اما اگر شما وب سایتی برای خودتان داشته باشید شما می توانید سایتتان را بنا به نیاز کسب و کار خودتان طراحی بکنید و هر تغییراتی که بخواهید را می تونید روی سایت خودتان اعمال بکنید و از همه مهم تر این که سایت برای خودتون هستش و شما صاحب آن می باشد و می توانید همه اطلاعات مشتریانتان را در دست داشته باشید و در هنگام تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی از این اطلاعات استفاده بکنید و به مشتریان خودتان اطلاع رسانی بکنید. بر خلاف تفکر عموم طراحی سایت در اینستاگرام یک حرف نا مفهوم هست و شما نمی تونید از اینستاگرام به عنوان یک رسانه برای فروش استفاده کنید. 

یه تفاوت خیلی مهم دیگه هم که میشه به اون اشاره کرد اینه که وقتی سفارشات شما توی اینستاگرام زیاد میشه هندل کردن اون خیلی سخته چون شما باید هی اطلاعات مشتریان رو بگیرید و احتمال قاطی شدن اطلاعات وجود داره ولی در وب سایت اصلا همچین چیزی وجود نداره و شما در قسمت سفارشات می تونید اطلاعات کامل مشتری رو ببینید و سفارش رو براساس چیزی که ثبت شده برای مشتری ارسال بکنید و هندل کردن سفارشات خیلی راحت میشه و می تونید با طراحی سایت برای اینستاگرام تون خیال خودتون رو راحت تر کنید. تفاوت های خیلی زیادی بین وب سایت و اینستاگرام هستش که میشه گفت ولی اینایی که گفتم مهمترین تفاوت هاشون بودند.

اگر میخواهید صاحب خانه کسب و کار خودتون باشید ساخت سایت برای پیج اینستاگرام را جدی بگیرید

طراحی سایت فروشگاهی با جرگه

چرا طراحی سایت فروشگاهی رو به جرگه بسپارم

3 ماه پشتیبانی رایگان

ما به مدت 3 ماه بعد از طراحی سایت فروشگاهی، در کنارتون هستید و مشکلات احتمالی به وجود آمده را رفع خواهیم کرد

123 thumbs up

آموزش رایگان

پس از طراحی سایت تمامی قسمت های وب سایت را به صورت کامل بهتون آموزش خواهیم داد

146 subtitles

سایت سئو دوست

یکی از مهمترین نکات در زمان طراحی سایت فروشگاهی این است که استاندارد ها و پیش نیاز ابتدایی سئو را داشته باشد.

PRO

تحویل در کمترین زمان

تیم جرگه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا سایت فروشگاهی شما کمتر از 2 هفته آماده شود.

در جرگه سایت چطور طراحی میشه؟

امکانات طراحی سایت اینستاگرام

امکاناتی که آژانس دیجیتال مارکتینگ جرگه برای ساخت سایت اینستاگرام به مشتریان خود ارائه میکنه شامل موارد زیر هستش :

مدیریت سفارشات

مدیریت سفارشات

قبل از شروع ساخت یک وب سایت، مهمه که اهداف خودتونو درک کنین. اهداف به شما چشم اندازی بلند مدت می دن و به شما کمک می کنن زمان و منابع خودتونو مدیریت کنین تا بتونین بهترین وب سایت ممکن رو ایجاد کنین.

ارسال پیامک

ارسال پیامک

نام دامنه مثل یک آدرس که مردم شما رو به صورت آنلاین پیدا می کنن. این به کسب و کار شما اعتبار می ده، برای انتخاب نام دامنه سعی کنید تا جای ممکن نامی کوتاه و نمایان گر حوزه فعالیت باشد.

اتصال به درگاه بانکی

اتصال به درگاه بانکی

اگر دانش برنامه نویسی ندارید باید با ستفاده از سیستم های مدیریت محتوا وب سایت خودتون رو طراحی کنید، انتخاب سیستم کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار هست، وردپرس نمونه عالی از سیستم مدیریت محتوا می باشد.

اعمال کد تخفیف

اعمال کد تخفیف

هر وب سایتی که تا به حال بازدید کردین روی یک سرور میزبانی می شه. میزبانی وب ایجاد فضایی روی سرور برای توسط یک ارائه دهنده ارائه می شه. میزبانی وب باعث می شه فایل های موجود در وب وب سایت شماست که معموالً سایت شما )تصاویر، کد، صدا و غیره( در وب قابل مشاهده باشن.

مقایسه محصولات

مقایسه محصولات

داشتن یک دیزاین و طراحی مناسب باعث سریعتر شدن مراحل خرید از سایت فروشگایه میشود و کاربر در سریعترین زمان ممکن خرید خواهد کرد، اگر رابط کاربری مناسب نباشید کاربر زیاید از دست خواهد رفت

مدیریت انبار

مدیریت انبار

در سایت فروشگاهی سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است، لفقط ثانیه فرصت دارید تا کاربر را در سایت خود نگهدارید، بعد از طراحی سایت فروشگایه باید فایلها بهینه شوند و سرعت افزایش پیدا کند

افزودن بی نهایت محصول

افزودن بی نهایت محصول

پس از آماده سازی وب سایت باید محصولات اضافه شده و یک درگاه پرداخت آنلاین به سایت اضافه کنید تا کاربر پس از اضافه کردن محصول به راحتی بتواند عملیات پرداخت رو انجام دهد.

پیگیری سفارشات

پیگیری سفارشات

سئو باعث افزایش ترافیک سایت شما شده و مشتریان بیشتری را سمت وب سایت و فروشگاه آنلاین شما خواهد آورد و شما از روش قیف فروش میتوانید میزان فروش بیشتری داشته باشید.

طراحی سایت برای اینستاگرام
مراحل طراحی سایت در تیم جرگه

چرا هر کسب و کاری باید سایت معتبری داشته باشد ؟

طراحی سایت برای پیج اینستاگرام شما اعتبار میاره! امروزه با توجه به دیجیتالی شدن زندگی ها هر روز که میگذره وابستگی ما به اینترنت داره بیشتر میشه و به نوعی سبک زندگی ما داره تغییر میکنه و بنا به این دلایل استفاده از وب سایت ها و سایر نرم افزار ها بسیار زیاد شده است. الان هر کسی چیزی لازم داشته باشه خیلی سریع در گوگل خواسته خودش رو سرچ می کنه و اگر شما در این نتایج نباشید نمی توانید محصول یا خدماتی که دارید رو به مشتریان خود عرضه بکنید و بعد از مدتی حتما از عرصه رقابت حذف خواهید شد !

اما اگر شما هم علاوه بر اینستاگرام ، وب سایت داشته باشید می تونید مشتری های بیشتری داشته باشید و بیشتر در معرض دید باشید تا بتونید فروش بیشتری داشته باشید. حالا در ادامه دلایل این که شما باید سایت داشته باشید رو برای شما میگم :

اگر میخواهید در جنگ بین کسب و کارها پیروز شوید و باید اعتباری در این بین برای خودتان کسب بکنید و چون برند هایی که اعتبار بیشتری در بین مردم دارند بیشتر سود را می برند پس اگر شما هم می خواهید اعتباری در بین مردم به دست بیاورید یکی از مهمترین کارهایی که می تونید انجام بدید ساخت سایت برای اینستاگرام و کسب و کار خودتون هستش .

با داشتن سایت و گرفتن مجوز های لازم مشتریان بیشتر از قبل به شما اعتماد می کنند و به راحتی از شما خرید می کنند و علاوه بر این مشتریان شما می توانند در سایت شما همه مجوز های شما و محصولات و خدمات شما را مشاهده کنند و اگر به هرکدام از این خدمات نیاز داشتند به راحتی آن را سفارش بدهند.

هر چقدر تعداد بیشتری از افراد با کسب و کار شما آشنا شوند احتمال فروش خدمات و محصولات شما نیز افزایش پیدا میکنه و اگر به دنبال فروش بیشتر هستید حتما باید کسب و کار شما سایت داشته باشد تا بیشتر در معرض دید مشتریان خود باشید. طراحی سایت برای پیج اینستاگرام میتواند به صورت غیر مستیقم و مستقیم در میزان فروش شما تاثیر چشمگیری داشته باشد.

مثلا فرض کنید شما کار طراحی سایت در زنجان رو انجام دادید حالا اگه روی سئو این سایت هم کار کنید علاوه بر مشتریان استان خودتون همه مردم ایران می تونن مشتری شما باشن و هر چقدر تعداد مشتری زیاد باشه درصد فروش هم بالاتر میره.

شما با داشتن وب سایت می توانید اطلاعات تماس مشتریان خودتان را داشته باشید و هر موقع که خواستید تبلیغات انجام دهید و یا آفرهای ویژه ای به مشتریان وفا دار خودتان ارائه بکنید ، با استفاده از همان اطلاعات به مشتریان خودتان اطلاع رسانی بکنید . اگر محصول جدیدی داشتید یا خدمات ویژه ای خواستید ارائه بدید به راحتی می تونید به اطلاع مشتریان خودتان برسانید.

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

همین حالا برای سایت فروشگاهی خود با ما تماس بگیرید

ادامه نحوه طراحی سایت اینستاگرامی

در بالا برخی از مراحل طراحی سایت اینستاگرامی که توسط خود شما باید انجام شود را با هم بررسی کردیم که در ادامه مراحل بعدی را هم مرور کنیم

فرض کنید اگر شما سایت نداشته باشید و یکی از مشتریان شما بخواهد در مورد یکی از محصولات شما اطلاعاتی بگیرد باید وقتی را صرف بکند و با شماره های شما تماس بگیرد و اطلاعات مد نظر خودش را از شما دریافت بکند . ولی اگر سایت داشته باشید به راحتی همه اطلاعات لازم را در سایت آپلود می کنید و کاربر شما همه اطلاعات را به راحتی می بیند. با این کار هم در وقت شما صرفه جویی می شود و هم کاربر خیلی سریع تر به خواسته خودش میرسه و از شما راضی تر خواهد بود. علاوه بر این سایت مزایای دیگری هم دارد که در ادامه شما می تونید اون هارو هم بخونید.

با داشتن سایت شما همیشه در دسترس مشتریانتان هستید و هر موقع خواستند می توانند به وب سایت شما مراجعه بکنند و خدماتی که از شما می خواهند را دریافت بکنند . علاوه بر این که شکا در دسترس کاربران هستید ، کاربران هم در دسترس شما هستند یعنی به راحتی می توانید با کاربران خودتان در ارتباط باشید. با ساخت سایت برای پیج اینستاگرام همیشه و همه حال در دسترس کاربران خود بوده و محصولات خود را در اختیار آنها قرار دهید.

برندسازی یک مقوله خیلی مهمی است که هر کسب و کاری می تواند با ارتقا برند خود در کسب و کار اعتبار بیشتری کسب بکند و در رقابت با رقبای خود عملکرد بهتری داشته باشد. اگر شما وب سایت نداشته باشید برندسازی خیلی سخت میشه چون مشتریان شما به راحتی نمی توانند با کسب و کار شما ارتباط داشته باشند.

حالا بعد از طراحی سایت شما باید به سئو سایت خوتان بپردازید تا بیشتر در نتایج موتورهای جستجو حضور داشته باشید تا کاربران بیشتر با برند شما آشنا شوند. اگر نیاز به خدمات سئو داشته باشید می تواند سئو سایت خودتان و همینطور برند سازی خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ جرگه بسپارید.

طراحی سایت برای اینستاگرام

قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدره

قطعا یکی از دلایلی که شما رو به سمت ساخت فروشگاه اینترنتی کشونده، هزینه ناچیز اون نسبت به راه اندازی یک فروشگاه فیزیکیه. البته نه به معنی رایگان بودن اون! هزینۀ طراحی سایت فروشگاهی از زیر 500 هزار تومان (اگر خودتون اقدام به طراحی سایت کنید) شروع میشه و تا 100 میلیون تومان هم میرسه. هزینه ای که میکنین نسبت به درآمد چندین برابری )در ماه( که قراره تو آینده از فروشگاهتون درارین، بسیار ناچیزه. اگر این هزینه به نظرتون زیاده، یعنی تصمیم ندارین، فروشگاه موفق و پرفروشی داشته باشین؛ پس خیلی راحت بیخیال اون بشین!

زمانی که تصمیم می گیرین سفارش طراحی سایت فروشگاهی خودتونو به شرکت طراحی سایت بسپارین بایستی برخی از نکات مهم را به یاد داشته باشین تا طراحی سایت فروشگاهی همونطور که مورد تایید و نظر شماست انجام شه. وقتی نکات مهم در نحوه سفارش طراحی سایت حرفه ای را یاد بگیرین برای سفارش طراحی سایت با مشکل یا ضرر و زیان مالی رو به رونمیشین.

با جرگه در ارتباط باشید به سوالات پاسخ میدیم

حتما برای کسب و کار خودت از تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه کمک بگیر ، ما مشاوره رایگان هم داریم

پیشنهادات پروژه

info@jargeh.com

مشاوره رایگان

09376960786

FAQ

سوالات پر تکرار طراحی سایت فروشگاهی

پاسخ ابتدایی برای این سوال خیر است ولی وقتی کسب و کار شما در حال پیشرفت هست و میخواهید هزینه های پشتیبانی رو کاهش بدید باید به فکر یک سایت فروشگاهی برای پیج اینستاگرام خود باشید، در این حالت دیگه نیاز به استخدام پشتیبان برای پیج را ندارید و تمامی کارها به صورت اتوماتیک انجام میشه از ثبت سفارش تا دریافت آدرس از مشتری و پرداخت هزینه سفارش.

این کاملا به نوع سایتی که شما میخواهید بستگی داره ولی یک سایت فروشگاهی با سئو ابتدایی در تیم جرگه بین 2 الی 4 هفته زمان خواهد برد. البته بسته به شرایط این زمان میتواند کم یا بیشتر شود.

بله اگر تعداد مشتری ها و کالای شما زیاد باشه برای پاسخ دهی و اینکه محصولات را به کاربران نمایش دهید باید هزینه بیشتری کنید ولی اگر یک سایت حرفه ای داشته باشید میتوانید با هزینه کردن یکباره سایر هزینه های پستیبانی را کاهش دهید.