پرش لینک ها

نحوه قرار دادن رنک مث در لیست سفید Sucuri

قرار دادن رنک مث در لیست سفید Sucuri

نحوه قرار دادن رنک مث در لیست سفید Sucuri طراحی سایت؛ یکی از راه های حفظ ایمنی طراحی سایت شرکتی  پلاگین های امنیتی هست. به همین دلیل برای محافظت از سایت خود در برابر هکرها، به یک پلتفرم امنیتی مانند Sucuri روی میاریم. اما پس از فعال کردن Sucuri، ممکن هست متوجه بشید که Rank Math نمی تونه متادیتا رو ذخیره کنه و کلمات کلیدی رو روی پست ها و صفحات شما متمرکز کنه. برای بسیاری از کاربران، تنها راه حل غیرفعال کردن Sucuri هست که ممکنه مشکلات زیادی رو به شما تحمیل کنه. در ادامه این مقاله از شرکت توسعه رهاورد جرگه به شما کمک می کنیم که در طراحی سایت در زنجان خود بتوانید به راحتی Sucuri را فعال کرده و از Rank Math استفاده کنید.

با این حال، به جای غیرفعال کردن Sucuri، می تونید از یک قطعه کد برای لیست سفید Rank Math استفاده کنید. در این مقاله از جرگه، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه رنک مث رو در Sucuri در لیست سفید قرار بدید.

چگونه بلاک های Sucuri رنک مث رو از ذخیره داده های شما رتبه بندی می کند

Rank Math از REST API برای ذخیره ابرداده و کلمات کلیدی روی پست ها و صفحات شما استفاده می کنه. گاهی اوقات، فایروال Sucuri مسیر Rank Math’s REST API رو علامت گذاری می کنه و Rank Math رو از استفاده از اون برای ذخیره داده های شما مسدود می کنه. از این رو، Rank Math نمی تونه متادیتا رو ذخیره کنه و کلمات کلیدی رو روی پست ها و صفحات شما متمرکز کنه.

برای اینکه به Rank Math اجازه دهید ابرداده شما رو ذخیره کنه و کلمات کلیدی اعمال بشن، باید مسیر API REST Rank Math رو در Sucuri در لیست سفید قرار بدید.

نحوه قراردادن رنک مث در لیست سفید Sucuri

در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چطور این کار رو انجام بدید و از شر تمامی خطا ها راحت بشید…

به Sucuri برید

اولین قدم این هست که به داشبورد Sucuri خود وارد بشید و مانند شکل زیر به کنترل دسترسی → Allow URL Paths برید.

Sucuri سایت
Sucuri سایت

قطعه کد زیر رو به Sucuri اضافه کنید

پس از اتمام، قطعه کد زیر رو کپی کرده و در قسمت متن قرار بدید.

/wp-json/rankmath/v1/updateMeta

در مرحله بعد، مطابق شکل زیر، از منوی بازشو گزینه Maches رو انتخاب کنید و روی Allow کلیک کنید.

کد رنک مث در Sucuri
کد رنک مث در Sucuri

تمام شد! شما رنک مث رو در Sucuri در لیست سفید قرار دادید و می توانید به راحتی از امکانات اون استفاده کنید.

وقتی Sucuri مسیر Rank Math’s REST API رو مسدود می‌کنه، غیرفعال کردن فایروال Sucuri اغلب سریع‌ترین راه برای رفع مشکل هست. با این حال، می تونه سایت شما رو در برابر حملات آسیب پذیر کنه. علاوه بر این، این احتمال وجود داره که Sucuri همچنان بتواند Rank Math’s REST API رو حتی پس از غیرفعال کردن فایروال مسدود کنه. بنابراین بهتر هست به جای اون رنک مث رو در لیست سفید قرار بدید.

پیام بگذارید

  1. ساده ترین راه فعال کردن Sucuri و رفع خطاهای رنک مث همین هست 🦔

Home
Account
Cart
Search