پرش لینک ها

قدم به قدم نحوه رفع متا تگ های تکراری

نحوه رفع متا تگ های تکراری

نحوه رفع متا تگ های تکراری در طراحی سایت در زنجان و استان های دیگر؛ Rank Math طراحی سایت چندین متا تگ ضروری برای جستجو اضافه می کنه، اما همچنین ممکن هست که تم یا افزونه شما بتونه همان متا تگ رو اضافه کنه و موتورهای جستجوگر رو به انتخاب متا تگ نادرست سوق بده.

با این اوصاف، اگه در طراحی سایت شرکتی خود با مشکلات متا تگ تکراری مواجه شدید، به احتمال زیاد از موضوع فعال شما یا پلاگین دیگری نصب شده در سایت شما میاد. با این حال، از آنجایی که نمی‌تونید تشخیص دهید کدام عامل مسئول هست، توصیه می‌کنیم از افزونه بررسی سلامت و عیب‌یابی برای شناسایی مقصر استفاده کنید.

در این مقاله شرکت توسعه رهاورد جرگه، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه متا تگ های تکراری در پست ها و صفحات خود رو برطرف کنید.

برای شناسایی افزونه یا تم اضافه کردن متا تگ های تکراری، افزونه Health Check و Troubleshooting رو با رفتن به داشبورد وردپرس → افزونه ها → افزودن جدید نصب کنید.

Health Check و Troubleshooting نصب کنید!
Health Check و Troubleshooting نصب کنید!

پس از اتمام نصب، روی Activate کلیک کنید.

Activate
Activate

حالت عیب یابی را فعال کنید

پس از نصب افزونه، به مسیر Tools → Site Health → Troubleshooting بروید و مانند تصویر زیر روی Enable Troubleshooting Mode کلیک کنید.

Enable Troubleshooting Mode
Enable Troubleshooting Mode

Rank Math را فعال کنید

سپس به Plugins → Installed Plugins برید و در حین عیب یابی در Rank Math SEO و Rank Math SEO PRO روی Enable کلیک کنید.

Rank Math را فعال کنید
Rank Math را فعال کنید

تم و پلاگین های خود را فعال کنید

حالا، می تونید تم خود را از Appearance → Themes فعال کنید و بررسی کنید که آیا تم متا تگ های تکراری اضافه می کند یا خیر.

اگه موضوع شما پاسخگو نیست، پلاگین های خود رو یکی یکی فعال کنید تا زمانی که پلاگینی رو که مشکل رو ایجاد می کنه پیدا کنید. به این ترتیب، می تونید افزونه یا تم رو شناسایی کنید.

تم و پلاگین های خود را فعال کنید
تم و پلاگین های خود را فعال کنید

متا تگ تکراری رو برطرف کنید

هنگامی که موضوع یا افزونه مسئول متا تگ تکراری رو شناسایی کردید، تنظیمات اون رو حذف یا تنظیم کنید تا مطمئن شوید که دیگر متا تگ ایجاد نمی کنه. اگه نمی تونید این کار رو انجام دهید، با پشتیبانی با توسعه دهنده اون تماس بگیرید. افزونه یا طرح زمینه شما همچنین ممکن هست فیلترهای خاصی برای حذف متا تگ های اضافه شده توسط اونها داشته باشه.

متا تگ تکراری رو برطرف کنید
متا تگ تکراری رو برطرف کنید

به عنوان مثال، تم Hello Elementor می تونه یک متا تگ توضیحات به سایت شما اضافه کنه و باعث تضاد با تگ توضیحات متا اضافه شده توسط Rank Math بشه. افزودن یک فیلتر مخصوص موضوع مانند تصویر زیر می تونه مشکل رو حل کنه. برای افزودن فیلتر به سایت خود می تونید به این راهنمای اضافه کنید.

امیدواریم این آموزش به شما کمک کنه تا مشکل متا تگ های تکراری در وردپرس رو عیب یابی و رفع کنید. اگه همچنان با مشکلی مواجه هستید، می تونید اون رو برای ما کامنت کنید.

پیام بگذارید

Home
Account
Cart
Search