پرش لینک ها

طراحی سایت ارزان، چگونه یک وب سایت ارزان طراحی کنیم؟

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان برای کسانی که می خواهند به تازگی کسب و کارشان را در وب راه اندازی کنند اهمیت دارد. زیرا غالبا کسانی که کسب و کار های نو پا دارند بودجه ی کمی را به این حوزه اختصاص می دهند و از این رو به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند هزینه ی طراحی وب سایت شان را ارزان تر به اتمام برسانند. در این بخش از مقاله طراحی سایت می خواهیم به طراحی سایت ارزان بپردازیم.

طراحی وب سایت ارزان چقدر هزینه دارد؟

بسیاری از افراد قبل از اینکه بدانند چه سایتی می خواهند و یا در وب سایت شان می خواهند چه فیچر هایی را داشته باشند می پرسند سایت چند؟ این یکی از نا مفهوم ترین سوالاتی است که می تونید در این زمینه سوال کنید. هزینه طراحی وب سایت شما با توجه به خدماتی که می خواید به شما ارائه بشه محاسبه میشه و بهتون گفته میشه که البته این هزینه با توجه به کیفیت کار انجام شده هم ارتباط مستقیم داره. 

اینکه شما یک وب سایت فروشگاهی می خواهید یا یک سایت شرکتی در هزینه های طراحی وب سایت تفاوت ایجاد خواهد کرد. طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس و طراحی وب سایت فروشگاهی با جوملا دو راه ارزان برای طراحی وب سایت فروشگاهی هستند اما نیاز به داشتن دانش طراحی وب سایت دارند. فرقی ندارد که طراحی سایت در زنجان می خواهید یا هر نقطه از این کره ی خاکی، شما می بایست این موارد را به خوبی مد نظر داشته باشید. اگر می خواهید یک وب سایت ارزان با توجه به نیاز های خود طراحی کنید در ادامه همراه ما باشید.

برای طراحی وب سایت به چی نیاز داریم؟

طراحی وب سایت خود در بحث هزینه ها موضوعی جدا گانه از ملزوماتی هست که برای طراحی وب سایت به آنها نیاز خواهید داشت. زمانی که می خواهید طراحی سایت خود را با تیم جرگه شروع کنید، متخصصین ما تمامی این موارد را با شما در میان خواهند گذاشت. از مهم ترین چیز هایی که برای طراحی وب سایت نیاز دارید میتونیم به دامنه و هاست اشاره کنیم که مفهوم هر کدوم رو بهتون میگیم:

برای طراحی وب سایت به چی نیاز داریم؟
برای طراحی وب سایت به چی نیاز داریم؟
  • دامنه وب سایت: دامنه ها عبارت اند از آدرس وب سایت شما که بی شک هزینه ای دارند. دامنه ها انواع مختلفی دارند که قیمت هر کدوم با همدیگه متفاوته. این هزینه ها هم کاملا به کاربری دامنه ها بستگی داره. برای مثال اگه میخواید فقط در داخل کشور فعالیت کنید و هیچ هدفی برای همکاری و یا فروش در خارج از کشور ندارید دامنه ir مناسب شما هستن که قیمتی حدود 20 هزار تومن دارند. اما نه اگه می خواید خارج از کشور هم فعالیت داشته باشید و بدون مرز به همه ی کشور ها خدمات ارائه بدید و محصولاتتون رو بفروشید باید از دامنه های جهانی خریداری کنید که یکی از این دامنه ها دامنه com هست که هزینه ای حدود 200 تا 300 هزار تومن داره. بهتره بدونید که شما برای یکبار این هزینه رو پرداخت می کنید و نیاز به تمدید نداره. 

در انتخاب دامنه حساسیت زیادی رو به خرج بدید چون شما دیگه قرار نیست دامنه ی دیگه ای رو برای سایت تون انتخاب کنید و یا اون رو بتونید عوض کنید. بهترین دامنه ای که می تونید برای وب سایت تون انتخاب کنید نام برند شماست. اگه نام برند تون در دامنه ها در دسترس نیست می تونید از پسوند ها و پیشوند ها استفاده کنید و دامنه ی خودتون رو ثبت کنید. 

  • هاست یا میزبانی وب سایت: دومین لازمه ی طراحی یک وب سایت خرید هاست هست. هاست یا میزبانی در واقع فضایی از وب هست که به شما اختصاص داده میشه و شما می تونید توی این میزبانی که به شما داده میشه اطلاعات وب سایت تون رو وارد کنید. هاست ها انواع مختلفی دارند و در حجم های مختلفی به فروش می رن که می تونید از شرکت های معتبر اون رو خریداری کنید. هاست تون رو برای چند ماه خرید کرده اید؟ با توجه به همین موضوع شما باید هاست تان را تمدید کنید.

بجز هزینه ی دامنه و هاست یک هزینه ی اولیه ی دیگر نیز وجود دارد که مرتبط به طراحی وب سایت با وردپرس است. هزینه قالب فروشگاهی یا شرکتی برای وب سایت وردپرسی یک گزینه ی راحت هست که بتونید وب سایت تون رو راحت تر و سریع تر بالا بیارید. هزینه ی انواع قالب ها با توجه به نوع آنها متفاوت هست.

ارزان ترین راه طراحی وب سایت که توصیه نمی شود:

از ارزان ترین راه هایی که می توان یک وب سایت را طراحی و ساخت استفاده از سایت ساز هاست. برخی از سایت ساز ها هستند که حتی به طور رایگان وب سایت شما را طراحی می کنند و می توانید از این طریق یک وب سایت برای خود داشته باشید اما همانطور که می دانید این پیشنهاد وسوسه بر انگیز به احتمال بسیار زیاد دارای معایبی هم خواهد بود. 

معایب استفاده از سایت ساز ها:

  • یکی از مهم ترین معایبی که در سایت ساز ها مشاهده می شود این است که شما نمی تونید در سایت ساز ها وب سایت تان را طوری که می خواهید توسعه دهید. انعطاف پذیری وب سایت هایی که با سایت ساز ها طراحی می شوند بسیار کم هستند و در واقع ممکن است چیز هایی که از یک وب سایت در ذهن تان دارید رو نتوانید پیاده سازی کنید. 
  • مهم ترین موضوعی که در زمینه ی توسعه ی وب سایت وجود دارد این است که شما بتوانید روی سئو وب سایت تان کار کنید و در صفحات اول گوگل دیده شوید. در تمامی سایت ساز ها شما نمی توانید چیزی با مفهوم سئو رو ببینید. زمانی که وب سایت شما سئوی خوبی نداشته باشد توسط کاربران دیده نخواهد شد و در نتیجه هیچ ارزشی از این بابت نخواهد داشت. 
  • زمانی که شما یک وب  سایت توسط سایت ساز طراحی می کنید نیاز نیست تا هاست تهیه کنید، زیرا هاست شما توسط سایت ساز تامین می شود. اما موضوع قابل توجهی که وجود دارد این است که اطلاعات درون هاست شما اختصاصی نیست و به سایت ساز تعلق دارد و در اختیار آنهاست. در نتیجه وب سایت شما هیچ اعتباری را از خود نخواهد داشت و در واقع این اعتبار سایت ساز است.
  • زمانی که یک وب سایت توسط هر ابزاری ساخته می شود بی شک دارای اشکالاتی خواهد بود که باید توسط پشتیبانی سایت ساز حل شود. پشتیبانی اغلب سایت ساز ها ضعیف هستند و ممکن است به دردسر بزرگی از این بابت بیافتید.
  • امکان اضافه کردن فیچر های کاربردی برای کسب و کار های مختلف وجود ندارد و شما بسیاری از خدماتی که می توانید به مشتری ارائه دهید را از دست می دهید.
  • انتقال سایت از هاست سایت ساز ها به پلتفرم های دیگر قابل انجام نیست و شما باید برای همیشه وب سایت تان را در آن سایت ساز داشته باشید مگر اینکه بخواهید از اول سایت تان را راه اندازی کنید. 
  • خیلی از سایت هایی که توسط سایت ساز ها طراحی شدن دامنه ی مستقل ندارن و اسم سایت ساز قبل از دامنه ی شما نمایش داده میشه که توی خیلی از موارد ممکنه شما رو دچار مشکل کنه و مورد پسند نباشه.
  • یکی از مهم ترین مواردی که در طراحی وب سایت با سایت ساز ها وجود داره این هست که ممکنه در قدم اول شما فکر کنید در حال طراحی یه وب سایت ارزان و یا حتی رایگان هستید و بعد از لحاظ هزینه هایی که باید به سایت ساز پرداخت کنید دچار مشکل بشید.
ارزان ترین راه طراحی وب سایت
ارزان ترین راه طراحی وب سایت

هزینه طراحی وب سایت با سایت ساز:

ممکن هست شما هم مثل خیلیای دیگه فریب تبلیغات سایت ساز ها و همینطور قیمت پایین اونها رو بخورید. یا حتی براتون سوال پیش نیومده باشه که این سایت ساز ها چطور میتونن از پس هزینه های شرکت شون بر بیان؟ قطعا باید هزینه ای رو بابت خدماتی که ارائه می دهند دریافت کنند. پیشنهاد ما به شما این هست که اگه می خواید یه سایت حرفه ای داشته باشید و بتونید محصولاتتون رو بفروشید و یا خدماتتون رو ارائه بدید بهتر هست که با سایت ساز سایت تون رو طراحی نکنید و به راه های بهتری برای طراحی وب سایت فکر کنید؛ اما اگه می خواید وب سایت تون رو با سایت ساز ها طراحی کنید حتما به جزئیات هزینه هایی که باید پرداخت کنید توجه کنید و از ریز اونها اطلاع داشته باشید.

هزینه هایی که باید به سایت ساز ها پرداخت کنید به این چند روش از شما دریافت میشه.

1- شما یک پکیج رو در ابتدا خریداری میکنید و برای دریافت خدمات بیشتر باید هزینه پرداخت کنید.

2- هزینه ای رو در ابتدای طراحی وب سایت به سایت ساز پرداخت نمی کنید و پس از فروش شما باید درصد فروش به سایت ساز بدید.

3- به صورت ماهیانه هزینه ای رو به سایت ساز پرداخت کنی.

بهترین روش طراحی وب سایت ارزان:

وردپرس یک CMS رایگان است که البته در ارائه برخی از خدمات خود هزینه هایی را از شما دریافت می کند. شما می توانید با استفاده از وردپرس یک وب سایت ارزان را طراحی کنید که بهتر است بدانید ساخت سایت با وردپرس نیاز به یک پیش زمینه از طراحی وب سایت داشته باشید و بتوانید آن را به طور حرفه ای طراحی کنید. اگر این دانش را ندارید بهتر است طراحی وب سایت تان را به یک متخصص بسپارید. به طور کلی بجز طراحی وب سایت با سایت ساز؛ شما دو روش برای طراحی وب سایت دارید: طراحی وب سایت با وردپرس و یا طراحی وب سایت اختصاصی. همونطور که میدونید طراحی وب سایت به صورت تخصصی هزینه ی خیلی زیادی رو به بار خواهد آورد و در مواقع خیلی معدود نیاز هست تا شما به صورت اختصاصی وب سایت طراحی کنید. 

شما می تونید خیلی از وب سایت های فروشگاهی و شرکتی تون رو با وردپرس طراحی کنید که هزینه خیلی کمی رو نسبت به وب سایت های اختصاصی دارن. ساخت سایت با وردپرس یا به طور اختصاصی توسط تیم جرگه به طور حرفه ای انجام میشه و شما می تونید با خیال راحت ساخت و پشتیبانی وب سایت تون رو به ما بسپارید.

مزایای طراحی سایت ارزان با وردپرس:

  • یکی از مهم ترین ویژگی هایی که طراحی وب سایت با وردپرس دارد این است که شما می توانید از بین صد تا قالبی که وردپرس دارد طبق سلیقه و همینطور نیازمندی هایی که دارید یکی را انتخاب کنید. این قالب ها توسط طراحان زبر دست طراحی و ساخته شده اند.
  • مدیریت آسان وب سایت با استفاده از وردپرس به راحتی قابل انجام هست و شما می تونید به راحتی وب سایت تون رو مدیریت کنید. وب سایت شما یک فروشگاه اینترنتی هست؟ شما می تونید به راحتی محصولاتتون رو به وب سایت اضافه کنید و یا با پرداخت هزینه ی کم اون رو به ما بسپارید. 
  • در وردپرس افزونه های متنوعی وجود داره که می تونید با توجه به نیازمندی هایی که دارید هر کدوم از اونهایی که میخواهید رو انتخاب کنید و نصب کنید و ازش استفاده کنید. 
  • یکی دیگه از مهم ترین ویژگی های وردپرس سئو ی خوب اون هست. شما می تونید با طراحی وب سایت با وردپرس از سئو سایت تون خیالتون راحت باشه و با کار کردن روی سئو سایت وب سایت تون رو بهینه تر کنید.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید وب سایت تان را طراحی کنید روش ساخت سایت تان را انتخاب کنید. از بهترین روش هایی که می توانید برای طراحی وب سایت انتخاب کنید طراحی وب سایت با وردپرس است. شما می توانید انواع وب سایت های حرفه ای و قوی رو با وردپرس داشته باشید.

ویژگی های سایت ارزان در تیم جرگه:

شما با طراحی وب سایت وردپرسی با تیم جرگه می توانید صرفه جویی بودجه ی طراحی وب سایت تان را داشته باشید و در عین حال یک وب سایت حرفه ای را دریافت می کنید. تمامی درخواست های شما به بهترین شکل در جرگه اجرایی میشن و می تونید هر نوع وب سایت که می خواهید رو سفارش بدید. در تیم ما تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ توسط زبده ترین متخصص ها انجام میشن.

  • سئو و بهنیه سازی سایت
  • طراحی UI/UX 
  • تولید محتوا 

و بسیاری از نیازمندی های شما در یک وب سایت…

طراحی سایت ارزان با استفاده از ابزار وردپرس یکی از بهترین روش هایی هست که می تونید برای طراحی وب سایت داشته باشید. با استفاده از این ابزار شما می تونید اکثر وب سایت ها رو به بهترین شکل پیاده سازی کنید و کسب و کارتون رو توسعه بدید.

پیام بگذارید

Home
Account
Cart
Search