پرش لینک ها

بی دردسرترین روش های حذف اکانت اینستاگرام با گوشی و لپ تاپ

حذف اکانت اینستاگرام

اینستاگرام برنامه ای می باشد که نه تنها به جهت سرگرمی و ارتباط و حال و احوال پرسیدن است بلکه کاربرد های مثبت و خوبی از لحاظ کسب و کار و …. نیز دارد؛ اما اگر شما دنبال حذف اکانت اینستاگرام تان هستید نگران نباشید در اینجا مطالب مفیدی برای شما تهیه کرده ایم که به شما جهت حذف اکانت اینستاگرامتان کمک خواهد کرد. شما می توانید با روش های مختلفی از جمله گوشی و لپ تاب اکانت خود را حذف کنید. همچنین به سوالاتی که در  ذهن شماست و برای شما نیز پیش آمده است پاسخ داده ایم. پس باما همراه باشید.

اگر به دنبال ارتقای سطح کسب و کار خود هستید، می توانید با ساخت سایت برای اینستاگرام خود رشد شگفت انگیزی را مشاهده کنید.

دیلیت اکانت به چه معناست؟

حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقت (دی اکتیو) به چه معناست؟

 حذف اکانت اینستاگرام با استفاده از موبایل

در ادامه مطلب این بلاگ جرگه به حذف اکانت اینستاگرام با موبایل می پردازیم. برای حذف اکانت اینستاگرامتان با روش گوشی، وارد برنامه ی اینستاگرام شوید و وارد تنظیمات شوید. روی گزینه ی (HEIP) کلیک کنید. بسیاری از کسب و کار ها علاوه بر اینستاگرام، به فکر ایجاد یک سایت جهت پرزنت کردن هر چه بهتر کسب و کار خود هستند. اگر نمیدانید طراحی سایت از کجا شروع کنم؟ این مطلب را از دست ندهید.

حذف اکانت اینستاگرام مرحله 1
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 1

اگر قبلا از مرورگر در یکی از اکانت های خودتان لاگین باشید با صفحه ی ورود مشخصات روبرو نخواهید شد.

دقت کنید که اگر مایل به حذف اکانت دیگری هستید ابتدا باید از حسابی که وارد شده اید خارج شوید. وقتی روی کلمه ی (HEIP) کلیک کرده اید صفحه ای که برای شما باز می شود، چند گزینه وجود دارد که شما باید گزینه ی (help center) را انتخاب کنید.

حذف اکانت اینستاگرام مرحله 2
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 2

در صفحه ای که وارد شده اید، همان گزینه ی (help center) درسمت راست این صحفه سه نقطه وجود دارد که با کلیک کردن بر روی آن سه نقطه، وارد مرحله ی حذف اکانت اینستاگرام می شوید و گزینه ی  (Managing your acciunt) را انتخاب می کنیم که ردیف دوم و گزینه ی دوم می باشد.

حذف اکانت اینستاگرام مرحله 3
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 3

در این مرحله وقتی گزینه ی (Delete Your Account) این گزینه را انتخاب می کنیم تا وارد صفحه ی حذف حساب کاربری اینستاگرام شوید. در این مرحله گزینه ی (How do I delete my Instagram ) بر روی آن کلیک می کنیم. (Help center) به پایین صفحه رفته و روی( DeletYourAccount) کلیک کنید. بعد از این که شما روی DeleteYourAccount وارد صحفه ای می شوید که دلیل حذف اکانت خود را در آن صحفه وارد می کنید.

حذف اکانت اینستاگرام مرحله 4
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 4

در این مرحله برای راحت بودن کار، گزینه ی something else را انتخاب می کنیم. در گزینه ی بعدی پسورد خودتان را وارد می کنید و روی گزینه حذف یا به عبارت دیگر Delete کلیک می کنید.

حذف اکانت اینستاگرام مرحله 5
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 5
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 6
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 6
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 7
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 7
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 8
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 8
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 9
حذف اکانت اینستاگرام مرحله 9

 حذف اکانت اینستاگرام با استفاده از لپ تاب

1. در مرحله ی اول وارد سایت رسمی اینستاگرام خود می شوید. بعد از ورود از طریق رمز و آیدی اینستاگرام خودتان با صحفه ای به نام دیلیت اکانت اینستاگرام  مواجه میشوید مطمئن باشید این اکانتی می باشد که شما قصد حذف آن را دارید.

2. در این مرحله از شما میخواهند که دلیل حذف اکانت اینستاگرام تان را می پرسد که شما باید روی گزینه ی Something کلیک می کنید.

3.رمز عبور خود را در کادر قرمز وارد می کنید.

حذف اکانت اینستاگرام با لپ تاب
حذف اکانت اینستاگرام با لپ تاب

4. در آخرین مرحله حذف یا به عبارت دیگر delete کلیک می کنیم.

5.در نیم صفحه ای که باز شده گزینه ی Ok کلیک می کنیم، این مرحله آخرین مرحله ی حذف اکانت می باشد.

حذف اکانت اینستاگرام با کامپیوتر
حذف اکانت اینستاگرام با کامپیوتر

بعد از حذف اکانت اینستاگرام چه خواهد شد؟

بعد از حذف اکانت اینستاگرامتان حدود 2الی3 روز حسابتان حذف خواهد شد، نه تنها حسابتان بلکه تمام سابقه اش مانند لایک ها و کامنت ها و… حذف خواهد شد.

متاسفانه دیلیت اکانت اینستاگرام بدون پسورد امکان پذیر نمی باشد. بعضی از وبسایت ها برای حذف اکانت اینستاگرام بدون پسپورد تبلیغ می کنند که آن وب سایت ها کاملا قلابی هستند! زیرا همچنین کاری امکان پذیر نیست. برای حذف و دلت اینستاگرام باید پسورد را داشته باشید زیرا این کار الزامی و مهم می باشد.

با حذف اکانت اینستاگرامتان دایرکت های شما پاک نخواهد شد و فقط نام کاربری حسابتان از روی چت حذف می شود. وقتی بعد از حذف اکانت اینستاگرامتان باز هم در جستجو اسم پیچ شما بالا می آید زیرا شما پس از حذف حساب کاربری اینستاگرام تان، اطلاعات پیچ شما در حافظه ی گوشی باقی خواهد ماند.

بعد از حذف اکانت دائمی اینستاگرام تان پیچ شما قابل باز گردانی نیز می باشد اما تا زمان کوتاهی می توانید پیچ را باز گردانید. اما شما در آپدیت جدید اینستاگرام در سال2021 این امکان را برای شما نیز فراهم کرده است.

حذف اکانت فیک اینستاگرام تان فرقی با سایر اکانت ها ندارد وحذف اکانت اینستاگرامتان در هر دو کاملا مشابه می باشد مانند فرایند حذف و دلت اکانت اینستاگرام رسمی و غیر رسمی مشابه می باشد.

پس از دیلیت یا حذف اکانت اینستاگرامتان مدتی طول می کشد که اطلاعات پیج شما کاملا از اینستاگرام پاک شود اما اگر به مدت چند روز این اتفاق نیافتاد نگران نباشید و حافظه کش اینستاگرام خود را پاک کنید.

اینستاگرام همچنین اجازه ی این که هیچ فردی حتی خود شما که صاحب پیج هستید، اجازه ایجاد پیج جدیدی با یوزرنیم پیج حذف شده را نمی دهد. قبل از حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود، نام  و نام کاربری اکانت خود را تغییر دهید تا نام کاربری فعلی پیجتان آزاد شود.

اینستاگرام معمولا اولین اکانت ثبت شده روی ایمیل می باشد و اکانت اصلی آن آدرس ایمیل می باشد. اگر با همان پیج اکانت دیگری بسازید قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام ایمیل خود را از پیج حذف کنید.

اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و یا به یاد نمی آورید نگران نباشید زیرا می توان با  استفاده از ترفند های تغییر پسورد اینستاگرامتان در کمترین زمان و مدت رمز عبور اکانت اینستاگرامتان را نیز بازیابی کنید.

شاید به نظر برسد که دیلیت و حذف اکانت اینستاگرام کار ساده و آسانی باشد اما ممکن است که بسیاری از افراد را درگیر خود کند.  اگر با حذف اکانت اینستاگرامتان به مشکل پیش خورده اید نگران نباشید زیرا ما در این مقاله به شما عزیزان توضیحات کامل را توضیح داده ایم. از این که این مقاله را مطالعه کرده اید سپاسگزاریم.

 

پیام بگذارید

Home
Account
Cart
Search