پرش لینک ها

حل مشکل هیچ نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشده است یا No Referring Sitemaps Detected

هیچ نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشده است

هیچ نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشده است؛ گاهی اوقات ممکن است پس از طراحی سایت خود، هنگام بررسی URL خود در کنسول جستجوی Google با پیام «نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشد» مواجه بشید. شما می توانید با طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی یک سرچ کنسول داشته باشید و از طریق آن سایت خود را بررسی کنید و مشکلات آن را بیابید. همینطور شما می توانید با طراحی سایت در زنجان با شرکت توسعه رهاورد جرگه به راحتی تمامی صفحه های سایت خود را پایش کنید.

«نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشد»
«نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشد»

Google زمانی که URL شما رو از طریق ابزارهایی غیر از نقشه سایت کشف بکنه، پیام «نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشد» رو نمایش میده. به عنوان مثال، گوگل می تونه URL شما رو از طریق بک لینک پیدا کنه.

با این اوصاف، پیام «نقشه‌های سایت ارجاعی شناسایی نشد» نشان دهنده خطا نیست و جای نگرانی نیست. در همین حال، ممکن هست بخواید مطمئن شوید که گوگل URL شما رو ایندکس کرده است.

برای انجام این کار، سایت: و سپس آدرس پست یا صفحه را در نوار آدرس خود تایپ کنید و روی Enter روی صفحه کلید خود کلیک کنید.

رفع پیام «نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشد»
رفع پیام «نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشد»

اگر محتوا در نتایج جستجو نمایش داده نمی‌شه، باید به کنسول جستجوی گوگل برگردید و مانند تصویر زیر روی درخواست ایندکسینگ کلیک کنید.

 درخواست ایندکسینگ
درخواست ایندکسینگ

امیدواریم به طور کامل این موضوع را یاد گرفته باشید که چرا کنسول جستجوی گوگل پیام “نقشه سایت ارجاعی شناسایی نشد” را نمایش می دهد. اگر سوالی دارید، می توانید کامنت کنید.

پیام بگذارید

Home
Account
Cart
Search