پرش لینک ها

13 از بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی 2022 برای ایده گرفتن

بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی

داشتن رابط کاربری مناسب میتونه در جذب کاربر برای شما داشته باشه؛ بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی میتونه به شما در ایده پردازی کمک قابل توجه ای داشته باشه چون طبق بررسی SWEOR ” حدود 50 میلی ثانیه فرصت دارید تا نظر کاربران رو به وب سایتتون جلب کنید تا در اون ماندگار بشوند و اگر این فرصت رو ا دست بدید کاربران نظر منفی نسبت به سایت شما خواهند داشت“. خوب، با دانستن این واقعیت اهمیت طراحی رابط کاربری خوب متناسب با نیاز و مخاطب مشخص میشه و این حقیقت که میگویند ” اولین برداشت، آخرین برداشت هست و شما گاهی هرگز فرصت دمی برای کسب مشتری را نخواهید داشت” بسیار مهم است. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی را بررسی کنیم.

سعی کردم 13 از بهترین وب سایت ها که از نظر CSS جایزه دریافت کردند را به شما معرفی کنم، این وب سایت ها بهترین نمونه از طراحی های رابط کاربری، UX، UI، ناوبری آسان، پالت رنگ و معماری اطلاعات هستند.

پیدا کردن بهترین طراحی وب سایت یک کار پیچیده است، اما نگاهی به وب سایت های لیست شده در زیر مطمئناً به شما کمک میکند تا ایده خوبی برای طراحی سایت خود پیدا کنید. شاید سوال براتون پیش بیاد که این لیست به چه دردی میخوره؟ در پاسخ باید گفت که  شما می توانید از این لیست به عنوان یک مرجع آماده برای ترکیب عناصری که با نیازهای وب سایت شما مطابقت دارند استفاده کنید و بازدیدکنندگان را به سایت خود بچسبانید.

1. بهترین طراحی سایت در سال 2022 : FPP

بهترین طراحی سایت FPP
بهترین طراحی سایت FPP

یکی از بهترین سایت های دنیا که تجربه خرید را برای شما شبیه سازی میکنه، شما می تونید به صورت مجازی در فروشگاه قدم بزنید و خودتون رو توی فروشگاه ببینید. شرت طراح و سازنده این وب سایت اینجوری میگه که “تجربه خرید همه جانبه کسب و کار خود را در فروشگاه آنلاین تکرار کنید”. راهروی خرید توسط FPP تجربه خرید واقعی را شبیه سازی می کنه چون به شما امکان میده به طور مجازی در فروشگاه قدم بزنید. FPP، آژانس بازاریابی خرید، در کنار داستان بصری محصولات و تجربه کاربری عالی می باشد.

از ویژگی هایی که باعث قرار گرفتن در لیست ما شده این سات که این وب سایت تصاویر واضح را با حداقل استفاده از رنگ ها نمایش میده و از جلوه های اختلاف منظر استفاده کرده. FPP برنده جایزه CSS برای بهترین رابط کاربری و نوآوری شد.

2. بهترین سایت ها از نظر طراحی در سال 2022: FlyHyer

بهترین سایت ها از نظر طراحی FlyHyer
بهترین سایت ها از نظر طراحی FlyHyer

تا وقتی که خدمات یا کاری که دارید انجام میدید رو به کاربران به درستی ارائه نکنید، تأثیر اولیه قوی بر جای نخواهید گذاشت و مشتری ها ر با خودتون همراه نخواهید کرد. حالا اگر بخواهید یک تجربه هواپیمایی یا مسافرت هوایی رو برای کاربر به تجربه تبدیل کنی چه کاری انجام میدید؟ در این مورد هیچ چیز بهتر از صفحه اصلی Fly Hyer نیست. هواپیمای معلق به این شرکت در صفحه وب در یک نشانه بصری قوی  قرار داده شده اند که به دنبال خرید تجربه پرواز شخصی شده است.زمانی ک شما صفحه رو اسکول میکنید، تصویر هواپیما بزرگتر میشه و به شما نزدیک تر میشه و تصور قوی از هواپیما در حال حرکت ایجاد می کند.

اگر میخواهید یک صفحه تاثیر گذار و جذاب داشته باشید باید به این فکر کنی که خدمات خودتون رو به نحوه احسن بیان کنید و برای کاربر مزاحمت هم ایجاد نکنید، نسبت صحیح فضاهای سفید، CTAهای ساده برای چشم، کپی رایتینگ قابل هضم، و ناوبری فوق العاده، Fly Hyer را میتونه یکی از گزینه های عالی برای صفحه اصلی در نظر گرفت. طراحی تمیز، احساسات عملی را برمی انگیزد و کاربران را برای رزرو پروازهای شخصی و مشترک ترغیب میکنید

3. بهترین سایت های دنیا : Helixes

بهترین سایت ها Helixes
بهترین سایت ها Helixes

“Helixes” در استراتژی، برندسازی، طراحی بصری، تولید محتوا و ارتباطات دیجیتال تخصص داره. این وب سایت به طور موثر «جنبه خلاقانه» و همچنین «خدمات» را با یک پالت رنگ ثابت به تصویر می کشه. این وب سایت هم تونسته جایزه بهترین وب سایت توسط CSS در دسته های متحرک، گرید و webGL رو به خودش اختصاص بده. با استفاده از UI و UX عالی و استفاده حداقلی از رنگ ها برای نمایش طرحی جذاب و کاربر پسند داشته باشه، به نظرم حتما برای یکبار هم که شده به این سایت سر بزنید و از اون ایده بگیرید.

4. سایتی با بهترین ارائه برند : Superlist

Superlist
Superlist

شاید اصلی ترین دغدغه صاحبین کسب و کار اینه که وقتی کاربر وارد سایت شد هم با موضوع برند و هم نام اون ارتباط برقرار کنه و این کار میتونه چالش بزرگی برای طراح سایت باشه. Superlist، برنامه بهره وری، قانون 5 ثانیه را به خوبی اعمال کرده. به مدت 5 ثانیه به صفحه وب نگاه کنید و دقیقاً می توانید آنچه را در صفحه نمایش داده میشود را بازسازی کنید: بهره وری برای تیم ها و افراد. این ابزار به وبسایت کمک میکنه تا روی کارایی خودشون و نحوه همکاری کار کنن، به این شکل که با ورود به صفحه اصلی، با لوازم جانبی محل کار مانند هدفون، خودکار، مجله و صفحه کلید تعامل خواهید داشت.

مانیفست صفحه اصلی از فضای خالی زیادی استفاده میکنه تا شما را روی متن کپی رایتیمگ خودش متمرکز کند. دکمه اعلان با طراحی ارگونومیک آن در گوشه سمت راست بالا حس لمس و فشار را به شما می دهد.

Superlist همچنین از یک نماد فلش کوچک برای کمک به شما در پایین صفحه استفاده می کنه. عناصر بصری سرگرم کننده همچنان بر محتوا تسلط دارند.

5. بهترین سایت دینا از نظر راهنمایی کاربر: Finprint

بهترین سایت دینا از نظر راهنمایی کاربر: Finprint
بهترین سایت دینا از نظر راهنمایی کاربر: Finprint

خوب، Finprint یکی از بهترین طراحی‌های وب‌سایت را دارد که بسیاری از شرکت ها و همچنین کاربران آن را می‌پسندند و توجه کاربران را اساساً بر روی ردپای خدمات ایجاد شده با انتخاب یک روش حمل‌ونقل خاص یا تنوع خاصی از غذاهای دریایی جلب می‌کند.

CSS به دلیل راهنمایی کاربر با استفاده از یک بازی در مورد اینکه یک خرید غذای دریایی درست داشته باشیم و چه حمل و نقلی رو انتخاب کنید تا تاثیر کمتر بر انتشار دی اکسید کربن گذاشته باشیم جایزه “بهترین وب سایت روز” رو به این وب سایت داده است.

این سایت از گرافیک عالی، با ترکیب رنگ های سرد استفاده می کند و بازی هایی را در خود جای داده است تا حرف خود را به کاربر ثابت کند. تصاویر و جلوه های اختلاف منظر سایت را شگفت انگیز می کند.

6. بهترین سایت دنیا در بخش آژانس خلاقیت Beauvoir

بهترین سایت دنیا در بخش آژانس خلاقیت Beauvoir
بهترین سایت دنیا در بخش آژانس خلاقیت Beauvoir

سایت beauvoir رو میشه به عنوان یک آژانس خلاق که در زمینه برندسازی، تولید محتوا، کمپین تبلیغاتی و بازاریابی منابع انسانی فعالیت میکنه قرار بدیم، این وب سایت توسط CSS به عنوان “بهترین وب سایت روز” شناخته شد چون دارای طراحی، تجربه کاربری، ناوبری آسان، بهترین UX و UI می باشد.

تصاویر و ویدئوهای درج شده در سایت کیفیت فوق العاده ای دارند و می توانند توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کنند. ویژگی های اسکرول استفاده شده توسط این سایت فوق العاده است. منوها در نوار کناری قرار می گیرند که نمای واضحی از تصاویر و فیلم ها را نشان می دهد.

بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی (سرگرمی) Ufomammoot
بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی (سرگرمی) Ufomammoot

8. بهترین سایت های از نظر طراحی : Nest Wifi

بهترین سایت های از نظر طراحی Nest Wifi
بهترین سایت های از نظر طراحی Nest Wifi

Nest Wifi یک وب‌سایت درباره وای‌فای است که همه دستگاه‌های خانه را به هم متصل می‌کند. در سال 2014 توسط CSS جایزه “بهترین وب سایت روز” را دریافت کرد. استفاده از رنگ های آرامش بخش، تصاویر عالی، پیمایش آسان و ناوبری چیزی است که باعث شد این وب سایت جایزه دریافت کنه همچنین این وب سایت از ویدیوها برای راهنمایی کاربر برای استفاده از دستگاه خود «Nest Wifi» استفاده می‌کند و از دکمه‌های CTA مخفی در مکان‌های مناسب برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری استفاده می‌کند.

به طور کلی طراحی و چیدمان ساده و وب سایت نامرتب آن را به یکی از بهترین ها تبدیل کرده است.

9. نمونه کلاسیک و جذاب Wonderful Weekends

Wonderful Weekends
Wonderful Weekends

اگر دنبایل یک نمونه کلاسیک هستید که با استفاده از WebGL، گرافیک سه بعدی طراحی شده باشه وب سایت Wonderful Weekends بهتین گزینه است که توسط گوگل طراحی شده است.

این وب سایت کاربر را با درگیر کردن آنها در یک بازی فیزیک سه بعدی که در نهایت آنها را به یک فرم ثبت نام برای یک جشنواره آخر هفته شگفت انگیز در پارک مگی دیلی هدایت می کند، بسیار جذاب و جالب است. این وب سایت به عنوان بهترین وب سایت روز توسط CSS در بخش «سرگرمی» جایزه دریافت کرد.

10. وب سایتی با طراحی مینیمال Carlsberg

carlsberg
carlsberg

در ایران نه ولی در خارج از ایران خیلی ها با این نام آشنا هستند. کارلسبرگ به آبجوش معروف است. خوب، یک وب سایت عالی دارد که کاربر را از طریق داستان سرایی راهنمایی می کند. به عنوان بهترین وب سایت روز توسط CSS اهدا شد. طراحی مینیمالیستی با جلوه های اختلاف منظر را به تصویر می کشد.

11. بهترین سایت های دینا از نظر طراحی : Homecult

بهترین سایت های دینا از نظر طراحی Homecult
بهترین سایت های دینا از نظر طراحی Homecult

Homecult در زمینه طراحی فضای داخلی خانه ها برای رحتی و داشتن آرامش فعالیت میکنید که وب سایت اون هم باید دقیقا همین مفهوم رو به کاربر برساند. وب سایت کاملاً ساده و مرتب است. صفحات بسیار خوب برای «پروژه‌ها»، «تماس با ما» «خانه» و «درباره ما» طراحی و بهینه شده اند. این سایت ناوبری و کاربری عالی را ارائه می دهد. استفاده از رنگ های سرد آن را برای بازدید کننده جذاب می کند. وب سایت Homecult برنده جایزه بهترین وب سایت روز از CSS در سال 2019 شده است.

12. بهترین طراحی سایت دنیا :  Lemonade

بهترین طراحی سایت دنیا Lemonade
بهترین طراحی سایت دنیا Lemonade

“Lemonade” یک وب سایت در مورد یک شرکت بیمه است. نکته ویژه در مورد این وب سایت این است که “هدایا” را در صفحه اصلی خود به تصویر می کشد و مردم را ترغیب می کند که خدمات شرکت ر به خوبی باور داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه در مورد این وب سایت این است که شما فقط باید صفحات را به پایین اسکرول کنید، به طور خودکار صفحات بعدی بدون نیاز به کلیک بر روی چندین برگه بارگذاری می شوند.

این سایت دارای تایپوگرافی و انیمیشن بسایر خوب است، Lemonade برنده “بهترین وب سایت روز” از CSS در سال 2019 شد.

13. بهترین سایت ها از نظر طراحی Quonota

بهترین سایت ها از نظر طراحی Quonota
بهترین سایت ها از نظر طراحی Quonota

Quonota یک شرکت سرمایه گذاری است که به تعیین پیشرفت یک تیم در هر کجای جهان کمک می کند. آنها بازده واقعی بلندمدت را برای شرکت های پرتفوی و سهامداران ایجاد می کنند. سایت آنها از طراحی مدرن، پیشرفته و بسیار تعاملی استفاده می کند که توسط یک آژانس طراحی وب سایت در لندن طراحی و پیاده سازی شده. با طراحی مسطح تمیز، سایت بسیار واکنش گرا است.

این وب‌سایت از زمان اجرای زنده طراحی جدیدش تا 300 درصد افزایش تعامل داشته است.

نتیجه گیری بهترین سایت های دنیا از نظر طراحی

ما سعی کردیم بهترین سایت های دنیا رو نه از نظر بازدید بلکه از نظر طراحی بررسی کنیم، همچنین بسیاری از وب‌سایت‌ها و سازمان‌ها مانند The Webby Awards، Awwwards، SiteInspire، W3 Awards و غیره وجود دارند که بهترین ویژگی‌های طراحی وب‌سایت، UX، UI و غیره را در دنیا به کاربران ارائه میکنند. که در ایران ما ادعا داریم که تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه میتونه به شما خدمات طراحی سایت، تجربه کاربری و خدمات سئو را در بالاترین کیفیت به کسب و کار شما ارائه کند.

اگر نیاز به مشاوره رایگان در زمینه کسب و کار خود دارید حتما با ما در تماس باشید.

نظر شما برای ما با ارزشه ،لطفا نظرتان را بنویسید

پیام بگذارید