پرش لینک ها

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ + مزایای آن که نمیدانید

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

قبل از اینکه وب سایت فروشگاهی تان را راه اندازی کند حتما برای شما هم سوال پیش آمده که چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم و داشتن این فروشگاه آنلاین چه کمکی به کسب و کار ما خواهد کرد؟ ما هم مثل شما قبل از اینکه وب سایت فروشگاهی برای خودمون طراحی کنید این سوال رو بارها از این و اون پرسیدیم و بعد وب سایت مون رو راه اندازی کردیم. وگرنه مغز خر نخوردیم که هم هزینه کنیم و هم نتونیم باهاش کاری کنیم 🙂 در ادامه مطلب همراه ما باشید که قراره بهتون بگیم چرا داشتن یک فروشگاه آنلاین برای هر کسب و کاری از نون شب واجب تره!

مزایای طراحی وب سایت فروشگاهی چیست و چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟

راه اندازی وب سایت فروشگاهی برای کسب و کار ها به اندازه ای مهم هست که یه آقای معروفی که الان یادم نیست کی بود گفته اگر هنوز کسب و کار خود را در وب راه اندازی نکرده اید به زودی از صحنه ی کسب و کار خارج خواهید شد! کم الکی هم نگفته چون هدف شما از حضور در بازار به معنای این هست که شما می خواید محصولات تون رو بفروشید و در نتیجه درآمد بیشتری رو داشته باشید!

چرا سایت فروشگاهی داشته باشیم
چرا سایت فروشگاهی داشته باشیم

با پیشرفته شدن گوشی های همراه و همه گیر شدن اینترنت همراه مردم قبل از اینکه حتی بخوان شام و ناهارشون رو بخورن یه سرچ توی اینترنت می کنن که چی درست کنن و چطور درست کنن! یا حتی ممکنه برای وعده های روزمره خودشون از این طریق غذا سفارش بدن و حتی این زحمت رو به خودشون ندن که غذا آماده کنن.

از این مورد میشه نتیجه گرفت که مردم این روزگار به خودشون این زحمت رو نمیدن و فسفر نمی سوزونن که تا سر کوچه برای خرید چیزی برن و ترجیح میدن که با گوشی های همراهشون این کار رو راه تر و بی دردسر تر انجام بدن! پس اگه هنوز به فکر حضور و فعالیت در اینترنت نکردید باید بگم که هر چه سریعتر آب توی دستتون بزارید زمین و وب سایت تون رو راه اندازی کنید. مزایا سایت فروشگاهی برای کسب و کار ها یکی دو تا نیست! در ادامه مطلب به مزایایی که با داشتن وب سایت به شما ارائه خواهد شد می پردازیم…

برای طراحی سایت فروشگاهی میتوانید با ما در تماس باشید تا از شاوره رایگان جرگه استفاده کنید

1- فروشگاه 24 ساعت باز

شما با داشتن یک وب سایت هیچ وقت کارتان را تعطیل نخواهید کرد. حتی اگر یک فولاد تن هم باشید در فروشگاه های حضوری به سختی خواهید توانست مغازه تان را باز نگه دارید، حتی اگر مغازه تان را بیست و چهار ساعته باز نگه دارید آیا خواهید توانست مشتریان زیادی رو داشته باشید؟ قطعا نه ! اما در فروشگاه های اینترنتی این امکان وجود داره که شما به صورته همیشگی مغازه تان را باز بگذارید و محصولات تان را بفروشید.
یکی از مهم ترین مزایایی که کسب و کار ها به اون علاقه ی زیادی دارن و ترجیح میدن به جای فروش حضوری از وب سایت های آنلاین استفاده کنن همین مورد هست. با داشتن یک وب سایت همیشه در اختیار مشتریان خودتون خواهید بود و فروش تون رو بیشتر و بیشتر میتونید کنید.

2- تبلیغات برند شما با هزینه ی ارزان

با داشتن یک وب سایت شما میتونید هر آنچه که از تبلیغات انتظار دارید رو بر آورده کنید. زمانی که شما برای کسب و کارتون تبلیغ می کنید در واقع می خواید مردم شما رو بیشتر بشناسند و از این طریق محصولات بیشتری رو بفروشید.
با داشتن یک وب سایت شما به صورت نیچ شده می تونید برای کسب و کار و برند خودتون تبلیغ کنید. این تبلیغ به چه شکل خواهد بود؟ زمانی که شما روی سئو وب سایت تون کار کنید و زمانی که مشتریان شما دنبال محصولاتی مشابه محصولات شما می گردند به چشم اونها خواهید آمد و از این طریق خواهید توانست مشتریان زیادی رو برای خودتون جذب کنید.
کاربرانی که در زمینه کاری شما سرچ می کنند دقیقا افرادی هستند که یا میخوان از محصولات شما خریداری کنند و یا به زمینه کاری شما علاقمند هستند. هر یک از این افراد با دیدن اسم شما در هر بار سرچ کردن برند شما را خواهند شناخت و در نتیجه این یک تبلیغ مستقیم برای شما خواهد بود.

چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم
چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم

3- کسب اعتماد و اعتبار بیشتر

این مورد از مورد قبلی که به شما گفتیم تفاوت زیادی رو نداره. شما می تونید با داشتن یک وب سایت در کنار فروشگاه حضوری تون و یا حتی بدون فروشگاه حضوری محصولات زیادی رو از طریق بفروشید.
وب سایت ها میتونن کسب و کار شما رو به راحتی معرفی کنند و همینطور می تونید با استفاده از خدماتی که توسط وب سایت ها به شما ارائه می شود محصولات تان را به طور کامل معرفی کنید.
زمانی که شما یک وب سایت پر بار داشته باشید خواهید توانست مشتریان زیادی را از بین افرادی که در زمینه کاری شما سرچ می کنید پیدا کنید.

4- نامحدود بودن در فروش محصولات

یکی دیگر از مهم ترین مزایایی که در داشتن وب سایت برای فروش محصولات وجود دارد این است که شما می تونید از هر نقطه از دنیا که هستید به یک نقطه دیگر از دنیا محصولات تون رو بفروشید. مهم نیست محصولات شما فیزیکی هست و یا دانلودی! در هر صورت شما می تونید از طریق روش هایی وجود داره محصولات تون رو به راحتی بفروشید.
شما با داشتن یک وب سایت خواهید توانست تنها با داشتن یک لپتاپ و اتصال به اینترنت به مشتریان خود خدمات لازم را ارائه دهید. دیگر نیاز نیست اجاره مغازه و هزینه ی فروشنده و هزینه ی آب و برق و گاز بدهید. تنها کافی ست هاست وب سایت تان را سالانه تمدید کنید که این یک هزینه ی ناچیز در برابر هزینه های کمر شکن فروشگاه فیزیکی هست.

5- کم شدن اشتباهات سهوی در فروش

خیلی از وقتا برای شما هم اتفاق افتاده که پول محصولی رو که می فروشید رو صد تومن کمتر و بیشتر از کارت مشتری بکشید و یا مشتری تون و خودتون از سایزبندی های موجود محصول تون اطلاع نداشته باشید. با داشتن یک وب سایت این مشکل ها برای همیشه حل خواهد شد.
شما می تونید به راحتی و با خیال راحت موجودی های محصولات تون رو با رنگ و سایز و هر ویژگی دیگه که دوست دارید به وب سایت تون اضافه کنید و با خیال راحت از طریق درگاه پرداخت ها هزینه ی محصولات تون رو دریافت کنید. با طراحی وب سایت فروشگاهی وردپرس خواهید توانست به سادگی انبار تان را مدیریت کنید و از همه ی جزئیات آن در لحظه اطلاع داشته باشید.

فروش محصولات با تنوع بیشتر و تعداد بالا
فروش محصولات با تنوع بیشتر و تعداد بالا

6- فروش محصولات با تنوع بیشتر و تعداد بالا

هیچ محدودیتی وجود ندارد که شما چه تعداد محصولات را می خواهید در وب سایت تان آپلود کنید. هر تعداد که محصول دارید را در وب سایت تان اضافه کنید و تنوع آنها را بالا ببرید.
شاید در فروشگاه های حضوری شما مجبور شوید برای فروش تمام محصولات تان چند شعبه داشته باشید و این به شما این امکان را نخواهد داد تا در یک فروشگاه تنوع محصولات تان را بالا ببرید و بتوانید همه آنها را در یک محل بفروشید؛ با داشتن یک وب سایت خواهید توانست همه ی محصولات تان را به راحتی در یک محل ارائه کنید و بفروشید.

7- با داشتن وب سایت فروشگاهی همیشه در دسترس باشید!

زمانی که شما بتوانید یک وب سایت برای فروشگاه حضوری تان داشته باشید خواهید توانست همیشه و همه جا در دسترس مشتریان خود باشید. مهم نیست که شما در کجا هستید و مشتری شما در کجا است! یا چه ساعتی از روز در دسترس خواهید بود. همین کافی ست که وب سایت شما در دسترس باشد و محصول مورد نظر موجود.

8- کسب و کارتان را توسعه دهید!

یک کلام برای شما بگویم که داشتن یک وب سایت برای شما مانند یک جفت نه، صد جفت دست کمکی ست! به این فکر کنید که شما با داشتن وب سایت برای کسب و کارتان خواهید توانست مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید و کسب و کار و محصولات تان را بهتر و بیشتر معرفی کنید.
همینطور یکی از مهم ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که به یک نقطه محدود نباشید و برای فروش خدمات و یا محصولات تان به فکر شهر های دیگر و کشور های دیگر باشید. با این کار شما قادر خواهید بود به خوبی کسب و کارتان را توسعه دهید.

چطور یک وب سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

برای داشتن یک وب سایت فروشگاهی کافی ست یک تماس ساده با ما داشته باشید. تیم ما با داشتن نفرات متخصص می تواند تمامی وب سایت هایی که مدنظر دارید را طراحی کند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر یک کسب و کار ساده دارید و می خواهید محصولات تان را بفروشید به فکر طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس باشید. زیرا با این کار شما می توانید با هزینه کمتر و همینطور زمان کوتاه تر وب سایت تان را تحویل بگیرید.

استفاده از دیگر CMS ها و یا طراحی وب سایت اختصاصی فروشگاهی برای کسانی که می خواهند یک وب سایت ساده ی فروشگاهی داشته باشند توصیه نمیشه چرا که وردپرس می تونه هم در سئو وب سایت تون کمک زیادی رو داشته باشه و همینطور مدیریت بسیار ساده تری رو در مقایسه با دیگر گزینه های داره. برای دریافت مشاوره رایگان برای خدمات سئو وب سایت خود با ما در تماس باشید.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس چیست؟

وردپرس یه سیستم مدیریت محتوایی هست که رایگان و متن باز هست. وجود آپدیت های مداوم و ساده، قالب ها و پوسته های رایگان و فراوان، پلاگین ها و افزونه های مفید و رایگان و همینطور قابلیت انتشار مطالب با استانداردهای SEO باعث شده است این سیستم مدیریت محتوا به سادگی کار شما را در توسعه یک وب سایت راه بیندازد.

یکی دیگه از مزایای مهم که وردپرس داره داشتن تیم قوی و فعال اون هست. طراحی سایت با وردپرس به این دلیل میتونه خیال شما رو راحت کنه که تیم توسعه‌دهنده این سیستم هر از چند گاهی یک بروزرسانی جدید منتشر می کنن که به رایگان در اختیار کاربران قرار دارن.

همه میدونن که ایجاد محتوای مناسب و مداوم متناسب با برند تجاری و زمینه شغلی شما میتونه روی موفقیت برند تجاری شما تاثیر مهمی رو داشته باشه. وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوایی ساده برای انتشار مطالب همراه با تصاویر و قابلیت توسعه هر نوع سایتی یکی از مهم ترین ابزار هایی که می تونید داشته باشید سیستم های مدیریت محتوا وردپرس هست.

وردپرس میتونه برای بهبود سطح امنیت وب سایت شما، بهینه سازی محیط کاربری، افزودن ویژگی‌های جدید و … به شما کمک کنه و همین مورد باعث میشه تا سایتهای وردپرسی همیشه پتانسیل بالایی برای پیشرو بودن داشته باشن.

با وجود توضیحات کاملی که به شما ارائه شد حالا می تونید به طور کامل به سوالاتتان در مورد اینکه چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم جواب بدید. امیدوارم با استفاده از نکاتی در این مطلب به شما ارائه شد قانع شده باشید و تنبلی رو بزارید کنار و یه فکری برای حضور کسب و کارتان در اینترنت بکنید و اون رو ارتقا بدید. بنظر شما کدام یک از مزایای داشتن وب سایت فروشگاهی از بقیه موارد خفن تره؟

نظر شما برای ما با ارزشه ،لطفا نظرتان را بنویسید

پیام بگذارید