پرش لینک ها

کاربران شما را نمیبینند! شما باید به چشم بیاید

طراحی سایت در زنجان با حرفه ای ها!

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ جرگه قدم به قدم از طراحی سایت زنجان تا فروش محصولاتتان همراهتان هستیم. شما در این مجموعه در ابتدا از مشاوره های رایگان بهره مند خواهید شد و بعد به بررسی اهداف و راه حل ها و مسیر رسیدن به آن می پردازیم تا تمامی مراحل شفاف باشند تا شما با خیالی آسوده از خدمات طراحی سایت در زنجان و یا سئو در زنجان بهرمند شوید.

سفارش طراحی سایت در زنجان

اگر صاحب کسب و کار در استان زنجان هستید، یکی از راه های رسیدن به مشتریان بیشتر، داشتن یک سایت در زنجان و در حوزه فعالیتتان می باشد. از این رو، اگر به طراحی سایت زنجان به صورت حرفه ای نیاز دارید بایستی با یک تیم فنی متخصص مشورت کنید چون داشتن هر سایتی به رونق فعالیت و کسب و کار شما کمک نمی کند. شرکت توسعه رهاورد جرگه با داشتن تیم متخصص یکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در استان زنجان می باشد که خدمات طراحی سایت شرکتی در زنجان، طراحی سایت فروشگاهی در زنجان، طراحی سایت وردپرس و طراحی سایت اختصاصی را با بهترین کیفیت و امکانات به همشهریان ارائه می دهد.

در صورت داشتن هرگونه سوال، مشاوره قبل از سفارش طراحی سایت در زنجان، می توانید از طریق پل های ارتباطی با متخصصان ما تماس بگیرید. اگر به فکر رقابت با رقبای خود هستید و می خواهید یک قدم از آنها جلوتر باشید بایستی با یک شرکت و تیم متخصص طراحی سایت همکاری کنید که در نیمه راه شما را رها نکند و در ادامه مسیر در کنار شما باشد، به همین منظور آژانس دیجیتال مارکتینگ جرگه پشتیبانی بعد از طراحی سایت را هم انجام می دهد و هر زمان نیاز به کمک داشتید می توانید روی پشتیبانی شرکت توسعه رهاورد جرگه حساب بکنید.

طراحی سایت در زنجان با جرگه

چرا باید سایت داشته باشیم ؟

امروزه وب سایت هر کسب و کاری یا شخصی ، ویترینی از اون کسب و کار و یا شخص هستش که اگه به درستی شما نتونید کسب و کار خودتون رو به کاربرا نشون بدید در آینده حتما به مشکل بر می خورید ولی اگه بتونید خودتون رو خوب پرزنت بکنید و محصولات و یا مهارت های خودتون رو به خوبی نشون بدید می تونید مشتری های بیشتری داشته باشید و به طبع درآمد بیشتری هم داشته باشید به غیر از این چندتا دلیل دیگه هم هستش که در مورد طراحی سایت زنجان می تونید ببینید :

جذب مشتری

جذب مشتریان بیشتر، ارتباط بیشتر با مشتریان

123 thumbs up

همیشه در دسترس باشید

در 7 روز هفته و 24 ساعته می تونید فعالیت بکنید

146 subtitles

به یکجا فکر نکنید

فقط محدود به منطقه خودتان نیستید بلکه در سطح جهانی می توانید فعالیت بکنید

PRO

افزایش اعتبار

افزایش اعتماد کاربران، افزایش اعتبار برند شما

ایده طراحی ساید در زنجان با جرگه

پشتیبانی سایت در زنجان

صرفا طراحی سایت زنجان یا هر استان دیگه ای مسئله نیست، گاهی به دلیل نبود دانش فنی در زمینه وب سایت نیاز داریم که پشتیبانی سایت خود را به یک شرکت که دارای افراد متخصص در این زمینه است بسپاریم. اکثرا شرکت های طراحی سایت در استان زنجان بعد از آن که سایت را طراحی می کنند و تحویل مشتری میدهند، سرویس پشتیبانی را برای مشتریان در نظر نمی گیرند و این موضوع باعث می شود بعد از یک مدت سایت از دسترس خارج شود. از این رو، در صورتی که دانش کافی در زمینه پشتیبانی از سایت را ندارید، پیشنهاد می کنیم هنگام طراحی سایت به فکر پشتیبانی آن باشید. شرکت توسعه رهاورد جرگه از شرکت های پارک علم و فناوری است و می تواند تمامی خدمات طراحی سایت و پشتیبانی آن را انجام دهد.
تیم دیجتال مارکتینگ جرگه پلن های مختلفی برای پشتبانی ارائه می کند که بنا به نیاز مشتریان متغیر است و مطمئن باشید بهترین سرویس را به شما ارائه خواهیم داد .

پشتیبانی وب سایت در زنجان شامل موارد زیر می باشد :

  • به روز رسانی و رفع مشکلات احتمالی
  • بالا بردن سرعت سایت
  • اعمال تغییرات و اصلاحات در سایت
  • گرفتن بک آپ از کلیه اطلاعات سایت
  • پاسخگویی در سریع ترین زمان ممکن
  • بالا بردن امنیت سایت
  • و …

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

همین حالا برای طراحی سایت در زنجان خود با ما تماس بگیرید

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در زنجان

از آنجایی که در دنیای امروز بیش تر خریدها در بستر اینترنت انجام می شود ، داشتن یک سایت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت در زنجان برای هر کسب و کاری یک امر مهم محسوب می شود و این مطلب برای کسب و کارهای استان زنجان نیز صدق میکند. بدون رو دربایستی ، اگر به فکر آنلاین کردن کسب و کار خود نباشید، هیچ نقشی در بازار رقابتی ندارید و سهم فروشتان از بازار بسیار کم خواهد بود و رفته رفته رقبا شما را از دور خارج خواهند کرد . شرکت طراحی سایت جرگه با توجه به چندین سال تجربه در زمینه مشاوره و راه اندازی سایت های فروشگاهی، تجربه خود را در روند سفارش طراحی سایت فروشگاهی در زنجان به کار می گیرد تا به واسطه آن کسب و کار شما سهم بیش تری را در فروش اینترنتی ایفا کند.

تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه علاوه بر ساخت سایت وردپرسی ، با توجه به نیروهای زبده ای که دارد می تواند با توجه به نیاز مشتریان خود سایت اختصاصی نیز برای آن ها طراحی کند و روند ساخت سایت اختصاصی به این صورت است که در اول کار چندین جلسه با کارفرما تشکیل می شود و نیازمندی های پروژه جمع اوری می شود و بعد یک طرح اولیه از سایت به کارفرما ارسال میشود و بعد از تایید کارفرما طرح اصلی زده می شود .

در طراحی سایت اختصاصی بنا به پیچیدگی پروژه و تکنولوژی که در پروژه استفاده می شود زمان وقیمت پروژه می تواند متغییر باشد ، اگر شما هم نیاز به یک سایت اختصاصی دارید فرصت را از دست ندهید و همین الان با مشاورین جرگه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما استفاده بکنید .

استفاده از سایت وردپرسی در برخی مواقع می تواند بهترین گزینه برای کسب و کارها باشد چون به مراتب هزینه پایین تری از سایت اختصاصی دارد و در کمترین زمان ممکن سایت شما آماده می شود و می توانید کسب و کار خود را شروع بکنید .

الان حدود٪43 از سایت های دنیا با وردپرس ساخته شده است و برای سایت های فروشگاهی کوچک و سایت های شرکتی طراحی سایت با وردپرس می تواند بهترین گزینه باشد ولی بازهم باید ذکر کنیم که بستگی به فیچرهایی که شما می خواهید هم دارد و باید بعد از بررسی مشخص شود که کدام نوع سایت مناسب کسب و کار شماست .

تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه طراحی سایت وردپرسی در زنجان رو با بهترین کیفیت انجام میده و می تونه با خدماتی که به شما میده کسب و کار شمارو متحول بکنه ، پس اگه میخواید برای کسب و کار خودتون سایت داشته باشید همین الان با ماشورین تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی بکنند .

در جرگه سایت چطور طراحی میشه؟

مراحل طراحی سایت در زنجان

برای طراحی یک سایت در زنجان چه مراحلی انجام میشه؟ مراحلی که در ادامه به اونها اشاره میکینم برای زمانی هست که خودتون قصد طراحی و ساخت سایت زنجان رو دارید، ولی زمانی که کارها را به جرگه میسپارید از این مراحل راحت خواهید شد.

چرا باید سایت داشته باشید؟

قبل از شروع ساخت یک وب سایت، مهمه که اهداف خودتونو درک کنین. اهداف به شما چشم اندازی بلند مدت می دن و به شما کمک می کنن زمان و منابع خودتونو مدیریت کنین تا بتونین بهترین وب سایت ممکن رو ایجاد کنین.

یک نام برای سایت انتخاب کنید

نام دامنه مثل یک آدرس که مردم شما رو به صورت آنلاین پیدا می کنن. این به کسب و کار شما اعتبار می ده، برای انتخاب نام دامنه سعی کنید تا جای ممکن نامی کوتاه و نمایان گر حوزه فعالیت باشد.

انتخاب سیستم طراحی وب سایت

اگر دانش برنامه نویسی ندارید باید با ستفاده از سیستم های مدیریت محتوا وب سایت خودتون رو طراحی کنید، انتخاب سیستم کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار هست، وردپرس نمونه عالی از سیستم مدیریت محتوا می باشد.

انتخاب هاست برای میزبانی

هر وب سایتی که تا به حال بازدید کردین روی یک سرور میزبانی می شه. میزبانی وب ایجاد فضایی روی سرور برای توسط یک ارائه دهنده ارائه می شه. میزبانی وب باعث می شه فایل های موجود در وب وب سایت شماست که معموالً سایت شما )تصاویر، کد، صدا و غیره( در وب قابل مشاهده باشن.

طراحی رابط کاربری

داشتن یک دیزاین و طراحی مناسب باعث سریعتر شدن مراحل خرید از سایت فروشگایه میشود و کاربر در سریعترین زمان ممکن خرید خواهد کرد، اگر رابط کاربری مناسب نباشید کاربر زیادی از دست خواهد رفت

بهینه سازی سرعت سایت

در سایت فروشگاهی سرعت از اهمیت بالایی برخوردار است، فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا کاربر را در سایت خود نگهدارید، بعد از طراحی سایت فروشگاه باید فایلها بهینه شوند و سرعت افزایش پیدا کند

درج محصول و درگاه پرداخت

پس از آماده سازی وب سایت باید محصولات اضافه شده و یک درگاه پرداخت آنلاین به سایت اضافه کنید تا کاربر پس از اضافه کردن محصول به راحتی بتواند عملیات پرداخت رو انجام دهد.

سئو دوست بودن سایت

سئو باعث افزایش ترافیک سایت شما شده و مشتریان بیشتری را سمت وب سایت و فروشگاه آنلاین شما خواهد آورد و شما از روش قیف فروش میتوانید میزان فروش بیشتری داشته باشید.

مشاوره برای شبکه های اجتماعی

از دیگر خدمات تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه می توان به مشاوره برای شبکه های اجتماعی و تولید محتوا اشاره کرد. در این دوره زمونه که مردم بیشتر با شبکه های اجتماعی عجین شده اند ، نمی توان نقش شبکه های اجتماعی را پیش برد اهداف کسب و کارها نادیده گرفت به همین دلیل شما می توانید با مشاوره گرفتن در این زمینه مشتریان خود را چندین برابر بکنید . و برند و کسب و کار خود را بیشتر در معرض دید همگان بگذارید . با توجه این که هر شبکه اجتماعی الگوریتم خاص خودش را دارد برای مانور دادن در این شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و … باید این الگوریتم هارو بلد باشید یا از یک مشاور در مورد این الگوریتم ها مشاوره بگیرید تا بهترین عملکرد را در این زمینه داشته باشید . همچنین علاوه بر مشاوره تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه می تواند شبکه های اجتماعی شما را نیز بگرداند تا بازخورد خوبی داشته باشید .

هزینه و قیمت طراحی سایت در زنجان

قیمت و هزینه طراحی سایت در زنجان به عوامل مختلفی بستگی دارد ، چون امکاناتی هر مشتری میخواهد با دیگری فرق دارد و بر همین اساس قیمت ها متغیر خواهد بود ، ولی نگران نباشید ما با مشاوره ای که به شما می دهیم سعی میکنیم بهترین گزینه را به شما پیشنهاد بدیم . این نکته رو هم فراموش نکنید که هزینه سئو جدا از هزینه طراحی سایت در زنجان می باشد. ( البته به جای هزینه باید گفت سرمایه گذاری چون پولی که صرف این کار می کنید خیلی زود می توانید بیشتر پولی که سرمایه گذاری کردید را برداشت کنید )

این نکته را هم فراموش نکنید که وب سایت شما ویترین کسب و کار شما است و هر چه به روز تر و بهتر باشد مشتریان زیادی به سمت شما خواهند آمد و مشتری دائمی شما می شوند .

مشاوره اشتباه در طراحی سایت زنجان

برخی مشتریانی که به ما مراجعه می کنند و میخواهند سایت اختصاصی داشته باشند ، چون از شرکت های دیگه مشاوره گرفتن بهشون گفتن که باید سایت اختصاصی داشته باشند و هزینه زیادی باید صرف این کار بکنند !! در حالی ما با بررسی کسب و کار مشتری مورد نظر متوجه شدیم که این مشتری نیازی به صرف هزینه اضافی برای سایت اختصاصی نداره و میشه با سیستم های آماده و با صرف هزینه خیلی خیلی کمتر ،  کار ایشون رو انجام داد .

البته مورد برعکس بالا رو هم داشتیم که به مشتری گفته بودن طرح مورد نظر مشتری را می توان با وردپرس پیاده سازی کرد !! در حالی که طرح مورد نظر مشتری طرح خاصی بود که اگر با وردپرس پیاده سازی میشد در اینده مشکلات خیلی زیادی به وجود می آمد و باید چندین برابر هزینه میکرد و دوباره بصورت اختصاصی طرحش رو پیاده سازی میکرد . با مشاوره درستی که با ایشون دادیم تونست کسب و کارش رو به بهترین شکل ممکن پیاده سازی بکنه و ازش درآمد زایی بکنه .

زمانی که تصمیم می گیرین سفارش طراحی سایت در زنجان خودتونو به شرکت طراحی سایت بسپارین بایستی برخی از نکات مهم را به یاد داشته باشین تا طراحی سایت فروشگاهی همونطور که مورد تایید و نظر شماست انجام شه. وقتی نکات مهم در نحوه سفارش طراحی سایت حرفه ای را یاد بگیرین برای سفارش طراحی سایت با مشکل یا ضرر و زیان مالی رو به رونمیشین.

مراحل انجام طراحی سایت در زنجان

خب اگه تا الان قانع شدین که کار طراحی سایت یا سئو سایت خودتون رو به تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه بسپارید مراحل زیر در طراحی سایت زنجان طی میشه :

مشاوره رایگان

اول از همه چندین جلسه مشاوره باید انجام بشه تا نیازمندی های پروژه مشخص بشه

ارائه لیست قیمت

بعد از مشخص شدن نیازمندی ها حالا ما پلن ها و قیمت ها رو همراه با پیش قرارداد برای شما ارسال می کنیم

امضا قرارداد

بعد از تایید پیش قرارداد ، قرارداد اصلی امضا می شود ( در این قرارداد فاز های اجرای پروژه و زمان بندی ها ذکر خواهد شد )

طرح اولیه

در این مرحله یک طرح اولیه به شما تحویل میدهیم و پس از تایید طرح از طرف شما و اعمال تغییرات جزئی خواسته شده وارد فاز اجرایی میشویم.

زمان بندی

در این فاز پروژه طبق زمابندی انجام شده تحویل شما داده میشود.

انجام پروژه و ارسال گزارش

تمامی کارهای انجام شده به صورت گزارش ماهانه ارائه خواهد شد

با جرگه در ارتباط باشید به سوالات پاسخ میدیم

حتما برای کسب و کار خودت از تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه کمک بگیر ، ما مشاوره رایگان هم داریم

پیشنهادات پروژه

info@jargeh.com

مشاوره رایگان

09376960786

FAQ

سوالات پر تکرار طراحی سایت در زنجان

بله بعد از تحویل سایت کار پشتیبانی هم توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ جرگه انجام میشه
قیمت طراحی سایت بنا به نیاز مشتری و امکاناتی که نیاز دارد تعیین می شود ، برای مشاوره رایگان و گرفتن قیمت دقیق طراحی سایت می تونید با شماره تلفن های آژانس دیجیتال مارکتینگ جرگه تماس بگیرید .
زمان طراحی سایت بستگی به امکانات آن دارد و هر چه امکانات سایت بیشتر باشد و طراحی آن پیچیده باشد به همان مقدار زمان بیشتری هم طول می کشد . اما سایت فروشگاهی یا سایت شرکتی که امکانات رایج رو داشته باشه نهایتاْ 1 ماهه تحویل داده میشود .
بله! شما اگر مایل به جلسه حضوری باشید می تواند با ما تماس بگیرید و برای جلسه حضوری وقت بگیرید .