پرش لینک ها

آماده پیوستن به جرگه سایت های اینترنتی هستید ؟

طراحی سایت اختصاصی خود را به آژانس دیجیتال مارکتینگ جرگه بسپارید

جرگه فقط یک شرکت طراحی سایت نیست!

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی یعنی این که ساختن سایتی که مطابق با نیاز و امکانات مورد درخواست مشتری چه از لحاظ گرافیکی و چه از لحاظ فنی باشه ، در طراحی سایت اختصاصی اول از همه باید نیازمندی های کامل پروژه به دست بیاد و بعد از آن از مرحله دیزاین تا مرحله کد نویسی و پیاده سازی پروژه ، همه کارها بصورت سفارشی و کاملا مهندسی شده انجام می گیرد .
در طراحی سایت اختصاصی محدودیتی برای خواسته های شما وجود ندارد و می توان با بهترین کیفیت تک تک خواسته های شما را بصورت اختصاصی پیاده سازی کرد . با توجه به نیاز روز افزون شرکت ها و کسب و کارهای اینترنتی برای ورود به فضای اینترنت در دنیای امروز جهت رقابت با رقبای خود بایستی با تمام ظرفیت وارد فضای اینترنت شد از این رو داشتن یک سایت در حوزه فعالیت خود مهم ترین قدم برای ورود به این عرصه می باشد. به جرات میتوان گفت اکثر سایت های فروشگاهی و شرکتی از سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرس که یکی از محبوب ترین CMS های دنیا میباشد استفاده میکنند.
اما گاهی اوقات سیستم های سایت ساز آماده جوابگوی نیازهای شما نیستند از این رو بایستی به طراحی سایت اختصاصی روی آورد در صورتی که سیستم های مدیریت محتوا همچون وردپرسُ یا جوملا جوابگوی نیازی شما نیست و نیاز به سایتی دارید که طبق نیاز شما به صورت اختصاصی طراحی شود بایستی از طراحی سایت اختصاصی استفاده کنید.

طراحی سایت اختصاصی با جرگه

مزایای طراحی سایت اختصاصی

هر کاری مزایا و معایب خاص خودش را دارد در این جا هم مزایای داشتن یک سایت اختصاصی را برای شما نوشته ایم که می توانید کامل متوجه مزایای داشتن یک سایت اختصاصی بشوید :

سرعت بالا و امکانات بیشتر

سرعت بالا نسب به سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، جوملا و …، اگر در طراحی سایت اختصاصی از وب سرویس استفاده کنید ، سایت و اپلیکیشن شما می تواند از یک وب سرویس استفاده کنید و شما دیگر هزینه اضافی برای اپلیکشن پرداخت نکنید .

123 thumbs up

به روز بودن سایت

در طراحی سایت اختصاصی از بروزترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده میشود و تیم جرگه این فاکتور مهم را در طراحی سایت اختصاصی اعمال میکند تا سایت شما از نظر کارایی | سرعت | امنیت در بالاترین سطح ممکن قرار بگیرد همانطور که گفته شد امروزه شرکت یا کسب و کاری موفق است که در رقابت با رقبای خود بالاتر باشد.

146 subtitles

امکانات منحصر به فرد

وقتی که از طراحی سایت اختصاصی حرف میزنیم به این معناست که شما هرگونه امکانات و ابزاری را بخواهید میتوانید به سایت اضافه کنید

PRO

توسعه پذیری

توسعه پذیری در آینده ، اگر قصد توسعه و تغییرات در سایت رو دارید حتما باید سایتتون رو اختصاصی پیاده سازی بکنید .

نیاز به مشاوره رایگان دارید؟

همین حالا برای سایت فروشگاهی خود با ما تماس بگیرید

طراحی سایت اختصاصی یا سایت با وردپرس کدام یک بهتر است؟

برای مشتریانی که قصد دارند برای شروع کار یک سایت برای کسب و کار خود داشته باشند انتخاب بین طراحی سایت وردپرسی و طراحی سایت اختصاصی برایشان سوال است که کدام یک بهتری است ؟
اول از همه باید گفت بهتر بودن بستگی به کسب و کار شما دارد چون ممکن است سایت ورپرسی برای یک کسب و کاری بهترین گزینه باشد و برای یک کسب و کار دیگر این طور نباشد ، پس باید بنا به شرایط و امکاناتی که نیاز دارید نحوه طراحی سایت خودتان را انتخاب بکنید . مثل برای یک فروشگاه کوچک که فقط می خواهد محصولات خود را به فروش بگذارد و امکانات خاص دیگری ندارد ، وردپرس بهترین گزینه است ولی برای شرکتی که می خواهد بلیط بفروشد و امکانات خاصی دارد وردپرس نمی تواند گزینه خوبی باشد و حتما باید سایت اختصاصی داشته باشد .

اگر شما نیاز به  راهنمایی و مشاوره بیشتری برای انتخاب بین سایت وردپرسی و اختصاصی دارید می توانید برای مشاوره رایگان با شماره تلفن های آژانس دیجیتال مارکتینگ جرگه تماس بگیرید .

هزینه طراحی سایت اختصاصی

هزینه طراحی سایت اختصاصی به مراتب بیشتر از طراحی سایت وردپرس میباشد قیمت نهایی طراحی سایت اختصاصی با توجه به زمان و امکانات درخواست شده مشتری تعیین میگردد به همین جهت نمیتوان محدده قیمتی خاصی را برای آن متصور شد. از این رو قبل از تماس با تیم جرگه امکانات درخواستی خود را در جایی یادداشت کنید تا در هنگام تماس و مشاوره با متخصصین تیم جرگه امکاناتی که مد نظر دارید رو بگید و کارشناسان ما بنا به امکانات و شرایط شما قیمت رو برای شما ارسال بکنند .

با جرگه در ارتباط باشید به سوالات پاسخ میدیم

حتما برای کسب و کار خودت از تیم دیجیتال مارکتینگ جرگه کمک بگیر ، ما مشاوره رایگان هم داریم

پیشنهادات پروژه

info@jargeh.com

مشاوره رایگان

09376960786